3.12.14

I sart lyserød og rosa

Jeg lider desværre ikke af grønne fingre, men indimellem er jeg nu alligevel heldig (i min egen lille verden).

Da sommeren kom smed jeg alle planter ud i haven og lod dem være sommerplanter. Det er ikke fordi alle planter er lige enige i luksusen i at få både sol, vind og vand (når det regner...).

Blandt planterne var der også 3 orkideer. 


Orkideer er jo for det meste ret taknemmelige. Der findes godt nok nogle gode råd om pasning af orkideer, men dem er jeg ikke så god til.


Men den ene (og eneste overlevende) orkide har takket mig, for sommerferien på terrassen. Den blomstrer med ikke mindre end 3 grene med mange blomster på. Og blomsterne er de smukke sart lyserøde med rosa midte. Og billedet nederst, kan jeg godt se nu, er uskarpt. Jeg er ikke dus med min mobil og mit lommekamera har forputtet sig...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺