31.12.14

Farvel 2014 og velkommen til 2015

I aften er det den aften, som mange ser frem til efter en intens jul.
Et år skal afslutters og et nyt venter på at få lov at komme til.

Som I har kunne læse her, så har jeg en ankel som ikke er i særlig bedring og den kunne jeg skrive alen lange indlæg om, men det vil jeg ikke trætte jer med. Jeg vil vente med at skrive om den, til jeg er rask og kan fortælle hvad jeg fejler.

Som med 2013 vil jeg ikke bruge tid på at beskrive mit 2014, men bare håbe på, at jeg i 2015 rammer en positiv åre, som vil følge mig igennem de næste mange mange år.

Jeg skal være værtinde i aften for de venner vi får på besøg. Jeg skal i gang med at lave en tidsplan for maden, så det ender med at blive færdigt på de rigtige tidspunkter.
Desserten er lavet og i fryseren og bordet dækket, så det lysner forude. Gemalen og Frøkenen er på job og er først hjemme henholdvis 14.00 og 15.30, så jeg må kæmpe alene.
Så nu vil jeg slutte og få styr på tidsplanerne.

Men jeg vil lige ønske alle et rigtig godt nytår og et lykkebringende 2015.
Pas godt på jer selv og jeres kære og så skrives vi ved i det nye år.

8 kommentarer:

  1. Godt nytår til dig og dine, kære Kari. Håber på et lyst 2015 for dig :-)

    SvarSlet
  2. Godt nytår til dig Kari og god bedring med anklen.
    Knus.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Margith :0)
      Det håber jeg også!
      Knus

      Slet
  3. Godt nytår til dig - håber du kan finde det rigtige til din stakkels ankel :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Gitte.
      Det håber jeg også. det burde jo ikke være umuligt for eksperter! :0)

      Slet
  4. Godt nytår til dig og dine, Kari!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺