22.9.14

Og lige pludselig blev det efterår

Jeg har nydt den milde september, som har været forbi.
Når jeg nu har det bedst i sandaler, så er sol og varme altså en fordel.

Men nu er det vist ved at være både strømpe og sko-vejr og jeg skal til at se om jeg kan få nogen der passer og som er til at gå i.

Jeg har godt nok skrevet mange indlæg her på det sidste, men slettet igen, da jeg ikke helt syntes de var læseligt. Men der er også kun mit ankelproblem som optager min tid.

Endnu en nedtur hospitalsmæssigt havde jeg for en uge siden.
Der har været så meget ged i kommunikationen mellem den praktiserende læge og hospitalet, at jeg ikke gider mere.
Sidst sendte de mig til ortopæd, kom ortopæden mig i møde med kommentaren: 'Hvorfor er du egentlig her? Vi kan ikke gøre noget for dig, da du jo ikke skal opereres!', (var der jo også i juni hvor de ikke kunne gøre noget for mig).
Tak for kaffe!! Det er lige hvad man har lyst til at høre, når man håber på en diagnose.

Reumatologen jeg var hos d. 21/8, så på anklen, talte talte talte og sendte mig til røngten af lunger og så endnu en omgang blodprøver.
D. 3. oktober skal jeg til reumatolog igen, men nu tror jeg ikke længere at de gider gøre noget.

Heldigvis har min ankel det lidt bedre. Den er blevet mere fleksibel og hævelsen er aftagende, men desværre er smerterne blevet mere udtalte. Hævelsen har holdt smerterne væk.

Nå men sådan er det nok bare og jeg overlever. Nu er det snart tid til igen at søge job, for når foden er tilbage til nogenlunde ok, skal jeg raskmeldes og så er det jobsøgnings tid igen. 8 måneder med hævet smertende fod, de sidste 4 måneder som sygemeldt hjælper ikke rigtigt på humøret.




2 kommentarer:

  1. Øvøvøv hvor trist at læse at du har så meget bøvl med din ankel :(

    Håber snart det lysner.

    Mange tanker fra mig

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Esther.
      Jeg kan håbe at jeg får et svar i morgen, når jeg igen skal på hospitalet, men jeg tvivler nu alligevel.
      Men håbet er stadig lysegrønt :0)

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺