8.9.14

Mig Mig Mig ;0D

Nogle dage må man godt være selvglad egoisitisk selvherlig selvtilfreds osv osv!
Jeg har nemlig fødselsdag i dag :0)


Hele 47 somre, efterår eller bare 47 år.

Jeg har indtil nu nydt nogle timer alene, hvor jeg har strikket og fået læst lidt.
Om ikke så længe skal Gemalen og jeg til et lille infomøde på skolen og i aften bliver en stille aften, da Frøkenen skal arbejde 18-21.

Fødselsdags middagen er lagt til i morgen, hvor vi har en bedre mulighed for at være samlet.
Nu vil jeg se Barnaby færdig. Det er det afsnit med Orlando Bloom. Han 'døde' godt nok for omkring en time siden i afsnittet og morderen er lige afsløret.

10 kommentarer:

  1. Tillykke med fødselsdagen til dig, dig, dig. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Inge, fra alle mine jeg'er ;0)

      Slet
  2. Stort tillykke. Til dig og alle dem du må være i dag ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Susanne. Jeg er lidt Femina-agtig i dag (til alle de kvinder du er) ;0)

      Slet
  3. stort tillykke til dig og håber du havde en dejlig dag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Helle! Jeg har nydt :0)

      Slet
  4. Kære Kari
    Hjertelig tillykke med i går..
    Håber du og familien får en hyggelig middag i dag..
    Knus fra Rikke

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Rikke
      Tusind tak!
      Vi havde en dejlig stille dagen-der-på fødselsdagsmiddag. En af dem der tager tid. Vi fik stegte rødspætter og vi er eksperter til at finde fiskeben ;0)
      Knus

      Slet
  5. Selvom jeg har lykønsket dig på selve dagen andetsteds - så skal du også have en forsinket hilsen her.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Anette!
      Det er jeg glad for :0)

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺