2.9.14

En UFO er fløjet fra kurven

For 2 jule siden havde jeg en ide om, at mine børn skulle have en hjemmestrikket sweater i gave.
Jeg begyndte på en til min ældste og yngste, men kunne godt se, at det vist ikke kunne nås. Så de slap alle 3.
Den til min ældste var jeg næsten færdig med i begyndelsen af 2013, og da jeg en aften sad og strikkede, kom han ind. Jeg vist ham den og hans kommentar var: "NÅ! den tror jeg ikke jeg kommer til at gå med." Ærligt svar og jeg slap for at stikke til ham, om han ny syntes om...
Og nå ja, så var der da heller ikke nogen grund til at jeg strikkede den færdig!


Dobblet perlestrik brudt af en række glatstrik efter hver 2. pind

For 14 dage siden fandt jeg den og tænkte at når nu han ikke vil gå med den, så vil jeg da selv!!!
Jeg manglede faktisk kun 10 cm på det ene ærme, så den var hurtigt færdig, fik hæftet ender og så en tur i vaskemaskinen.

Jeg tror jeg bliver rigtig glad for den, her til vinter (den har været på og med til træning), når vi skal til diverse kampe og cups med Yngste og hans ishockey. Han er lige nu reservemålmand på U11 (han er selv U9), så vi kan komme afsted en del gange.

Opskriften er fra Familie Journalen.
Garnet er fra Holst garn.

2 kommentarer:

  1. Den ser rar ud. Min ufokurv står oppe på loftet, så jeg næsten ikke kommer forbi den. Måske jeg skulle.... Der ligger en cardigan, der bare mangler kant og knapper.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er dejlig at have på i en kold skøjtehal :0)
      Jeg syntes du skal! Det føles rigtig dejligt, når den ligger der helt færdig. Men du har jo et godt sted at gemme dine ufoer ;0)

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺