19.6.14

Så fedt! :0/

Så gik fyret lige ud igen, her i eftermiddags, for 3 (4) gang i år.
Det er gammelt (fra huset blev bygget i 1976) og har nu udtjent sin værnepligt.

Så til på mandag har vi ikke varme og varmt vand. Varme er heller ikke nødvendigt, det er jo sommer, men det varme vand... Det skal nok blive sjovt. Så frem med vandkedlen og så go' gammeldags etagevask. Jeg er lykkelig for at jeg er meget korthåret nu, men Frøkenen som har hår til midt på ryggen, se det skal nok blive sjovt at vaske...

Men på mandag skulle det blive godt igen! :0D

2 kommentarer:

  1. Jeg tænker straks svømmehal og hårvask. Jeg håber, at I får en god weekend trods koldvaske :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror vi klarer den fint med el-kedel og en stor spand til at blande i og så et målebæger (god størrelse) til at hælde vandet over den badende ;0D
      Så kan vi glæde os til nyt og bedre fyr fremover!

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺