3.6.14

'Hævnens gudinde' af Sara Blædel

Jeg har læst en hel bog!
Ja det er jo store ting her i huset!

Denne gang er det en af Sara Blædel. Hende har jeg ikke læst noget af før, men det fortryder jeg meget. Hun skriver lige ud af landevejen og rigtig godt.



'Hævnens gudinde' var lige med et ugeblad (det er jo næsten et Kinder æg), så jeg kunne ikke lade bladet blive på hylden. Det er så et stykke tid siden, men bøger spiser ikke brød, så de kan heldigvis stå på boghylden længe!

På bagsiden står der:
    Da en flok brutale bøller hærger en skolefest, flygter den 12-årige Signe og bliver dræbt i en tragisk ulykke.
    For Signes mor forsvinder meningen med livet, da hun mister sit eneste barn, og da der kort efter sker en mordbrand, peger mange spor på hende. For er hun ikke bare opfyldt af sorg, men også af ønsket om hævn?
    Kriminalassistent Louise Rick er sat på sagen, og efter et uventet tip fra veninden Camilla Lind bliver hun klar over, at ikke alle fortæller sandheden.

Så Sara Blædel kan jeg godt anbefale.
Jeg læser næsten altid krimier, men jeg syntes, jeg kommer i en helt specielt stemning, når jeg læser dem om sommeren :0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺