25.5.14

Nu prøver jeg at slappe af...

For jeg sygemeldte mig i dag.
Blev 'spurgt' om jeg havde sygemeldt mig, af en konsulent jeg har været hos. Jeg har nok været lidt imod, for den fod blev da i orden om en uges tid, men det er den jo ikke. Så nu er jeg altså sygemeldt, til jeg ved noget mere.

Måske det også hjælper på søvnen, som igen er gået lidt i kludder, for hvad gør jeg, hvis jeg pludselig stod med et job og en smertende fod.

Så noget helt andet!
I fredags var jeg i vores lokale føtex. De har en montre med nedsatte varer og her havde de sat Naturmælk piskefløde 1/4 L. med til 3 kr, for den er holdbar til i dag. Jeg købte 3 stk. 1/4 L. for det kunne vi nok nå at bruge.
I dag fik jeg så bruge 2 af dem til chokolademousse. Simpel opskrift, det foretrækker jeg ;0)


Den sidste 1/4 bruger jeg nok i morgen :0)

4 kommentarer:

  1. god bedring med foden. hvad er der sket med den?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anette!
      Jeg/vi ved det ikke. Jeg har ingen sportsskader eller lignende, så det er derfor jeg nu skal udredes. Er tjekket for gigt, men det var negativ resultat.

      Slet
  2. Hej Kari
    Ja, det er med at slå til når tilbudene er der… Sunde eller ikke så sunde, godt ser det ud.
    Øv med foden, kan godt forstå din beslutning.
    God dag trods alt…
    Knus Rikke

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Rikke
      Kunne ikke lade være. Mest fordi det var ved at være weekend :0)
      Foden prøver jeg at glemme til jeg skal afsted med den. Men det hjælper på den knugen i maven, som jeg har haft siden foden begyndte at generer.
      Knus

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺