13.5.14

Ja ja 3 uger er da også bedre end 6 uger

Jeg er blevet henvist til en ultralydskanning af min ankel, som stadig er til meget besvær.
Hverken røngten, penicillin eller smertestillende kan give svar/resultat, så nu skal der en skanning til.

D. 6/5 fik jeg brev med henvisning til skanning på Hillerød sygehus d. 17/6. Den tyggede jeg lige på, for det er altså langt ud i fremtiden, når man er jobsøgende...

I dag ringede jeg så til Sygehusvalg i Enhed for Patientvejledning, for at se om jeg kunne komme til lidt hurtigere.
Det er altså ikke det letteste sted at komme igennem til. Da jeg ringede op var jeg nr. 11 i køen. Det gik så stødt ned at nr. 10, 9,9,9,8,7,6,6,5,4,3,3,3,1 og juhuu så blev det min tur.

Nu venter jeg på at få indkaldelse til Glostrup i stedet for. De har "kun" ca. 3 ugers ventetid, men det er da også 3 uger mindre end til det lokale hospital...
Med ventetid og 2-3 min med ekspedition, nåede det op på 18.36 min. De har så også kun telefontid mellem 9.00-11.45.

Indtil da, vil jeg så søge jobs. Virksomhedspraktik er vist ikke lige om hjørnet, når jeg kun kan stå/bevæge mig en sammenhængende time af gangen og derefter 1-2 timers hvile.

8 kommentarer:

  1. Godt du får det fremrykket, det er da ikke til at holde ud at have smerter hele tiden.
    God bedring til dig. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Inge.
      Ja, jeg humper på 4. måned, så nu skal der altså en løsning på bordet.
      Så nu krydser jeg fingre for at det bliver snart :0)

      Slet
  2. Aj, hvor surt. Har du ikke adgang til behandling på sundhedsforsikring? Jeg krydser fingre for, at det er overstået lige om lidt, for det er da ikke til at holde ud i længen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej Susanne, jeg har ikke overtaget sundhedsforsikingen fra mit gamle job. Den gang brugte jeg den kun 1 gang og derfor regnede jeg ikke med at den var 'livsnødvendig'.
      Jeg håber også det snart er overstået, for nu er det ved at være træls.

      Slet

  3. Rigtig god bedring :-) Det var vel nok dejligt, at du fik scaningen fremrykket!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Madame!
      Ja for det er træls med for lang udsigt til en diagnose.

      Slet
  4. Rigtig god bedring - godt du kunne få en tid lidt før.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anette!
      Ja, nu venter jeg så bare på brevet med den nye tid.

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺