23.5.14

At føle sig til grin

Jeg ringede til patientvejledningen tirsdag d. 13. Maj. Ville gerne have den ultralydskanning, jeg er henvist til, udført noget før den tid, jeg havde fået på Hillerød sygehus (fået tid d. 17/6).

I tirsdags kom der så en tid, nu på Glostrup sygehus. De vil gerne se mig d.13/6...
Det var så som at få en spand kold vand i hovedet. 4 dage før...
Må indrømme, der løb tårene. Så kunne jeg lige så godt have beholdt min første tid.

I dag fik jeg så en indkaldelse til forundersøgelse på ortopædkirugisk på Hillerød sygehus. Jeg skal møde d. 18/6. Det er igen langt ud i fremtiden, for mig, men klog af skade beholder jeg tiden og sygehuset. Det tager kun små 30 min. med det offentlige herfra og til Hillerød. Til Glostrup tager det 1 1/2 time.

Nu ved jeg så meget mere om det danske sygehusvæsen ;)

6 kommentarer:

  1. Ventetid sucks!!!

    Jeg venter pt. på Patient vejledningen vender tilbage om en tid på hjerteafdelingen instedet for den 10/6. De ringede i går....kl 7.15!!! Hvor jeg sov fordi jeg var så heldig, at have en fridag. Da jeg ringer retur er der lukket til mandag (indsæt selv fuck finger her). Så jeg kontaktede sundhedsforsikringen og kan nu.....vente med svar til på mandag. Dælme ikke fedt.

    Sødeste søster, håber bare at du snart kommer ind og at de finder årsagen ikke mindst. Den fod ser bare ikke for god ud.

    Kram
    Littlesis

    SvarSlet
    Svar
    1. Ventetid er bare den mest irriterende tid. Føles som spild, fordi man ikke kan så meget inden (i mit tilfælde).
      Håber snart du få besked fra Patientvejledningen, Søde Søs, så vi kan få at hvide, hvad der givet dig de ubehagelige symptomer!
      Knus Big Sis

      Slet
  2. åh ja. der kan siges mangt og meget om det væsen ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen forbi Sysses-sysler :0)
      Ja man kan sige mangt og meget om det system, men jeg er nu alligevel glad for at det er som det er. Det kunne have kostet mig en formue istedet for :0)
      det er kun fordi jeg kan se sandet i ledighedstimeglasset rende ud, uden jeg kan komme i job, før anklen er ok igen.

      Slet
  3. Ventetid er altid træls og specielt hvis man har ondt og / eller er nervøs for svaret. Jeg håber ventetiden går hurtigt for dig. knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anette!
      Tiden går sikkert hurtigt, for det gør den når vi er den alder vi er ;0)
      Men det føles jo bare som lang tid, når der skal gå 3 uger endnu.
      Jeg ønsker bare et svar..
      Knus :)

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺