24.4.14

Godt jeg ikke bor sammen med mig lige for tiden!!!

Det siger jeg bare!!!

Jeg er på penicillin på anden uge, 1 tablet 3x om dagen.
En gang kunne jeg ikke tåle penicillin, men det kan jeg godt nu. Jeg har ikke fået nældefeber endnu.
Men jeg få den vildeste luft i maven, som i hele tiden. Og den luft lugter ikke godt!

Heldigvis er jeg alene hjemme til først på eftermiddagen, så jeg må indrømme, at jeg altså lufter mig, for når familien er hjemme, så er min nye plads på det ene toilet, så jeg ikke 'forgifter' de andre.

Det vil stå på til på onsdag, men så håber jeg at det er slut med prut med kogt-kål lugt ;0D

6 kommentarer:

  1. Nåmmen så venter jeg også lige en tid med at kigge ind for at se hvordan du har det ;-)
    God bedring!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder som en rigtig god ide ;0D
      Tak Ellen :0)

      Slet
  2. Øv da - god bedring :) Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, men bare denne omgang virker, så overlever familien vel ;0D
      Tak Anette :0)

      Slet
  3. F(n)iiiiis. Det har unægteligt en vis underholdningsværdi, men er absolut ikke sjovt, når det står på. Jeg håber, at du er ved at have styr på det hele igen, så familien kan ånde lette op - eller bare ånde ind.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja f(n)iiis ;0D
      Nu kan de ånde lette op, for jeg har spist min sidste pille og jeg vil tro at min mave allerede er glad igen ;0)

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺