6.4.14

Back in Blogland

Så er det vist på tide at komme tilbage til Blogland. Der er næsten gået en hel måned siden sidste indlæg. Tiden er smuttet hurtigt forbi.



Mine 4 uges virksomhedspraktik er overstået, men desværre uden job i sigte. Der var ikke noget job hos dem eller en af deres andre afdelinger.
Men jeg har fået bekræftet at det er butik jeg skal være i. Det har været super godt og jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst er blevet rost så meget, som i dagligt af chef og kollegaer og meget tit af kunder!
Blevet sat til arbejde, som de ellers ikke sætter praktikanter til, men som jeg blev smidt ud i fra uge 2.
Det har givet mig et ordentlig puf og boostet min selvtillid enormt!

Eneste minus har været at min ene ankel, som drillede lidt inden start, har holdt mig på smertestillende alle uger og en tur til lægen, i onsdags, har sendt mig på en 10-Ibuprofen kur i håb om at hævelsen og smerterne kommer væk.

Det har godt nok været lidt nedtur at ramme i mandags, hvor jeg ikke skulle noget.
Savner at være sammen med andre mennesker og tale med mange forskellige mennesker. Savner at slæbe vare og trimme. Savner at kunne vejlede kunder, for det kunne jeg fra day one!

Nu skal jeg så lige holde op med at halte, og så er det ud og finde ny praktikplads.
Job det SKAL jeg altså bare have! For jeg KAN og jeg VIL!



Lagde I mærke til ansigtet på træstammen på billedet øverst?
Når jeg står i køkkenet og ser ud af vinduet, så ser jeg over på dette birketræ og hver dag har det set tilbage på mig, for træet må være en rigtig træmand ;0D


10 kommentarer:

  1. Dejligt at høre fra dig igen, øv at der ikke var fortsat arbejde, men håber du hurtigt finder en god butik, der vil og kan bruge dig. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Inge :0)
      Jeg håber også at der dukker noget op, snart!

      Slet
  2. Nej jeg så ikke ansigtet før du gjorde opmærksom på det ;-)
    Selvom du ikke fik job denne gang, har det alligevel været en god oplevelse, kan jeg læse. Du må ud og rende butikkerne på dørene :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Pia, jeg har også set på det træ i mange år og med årene har jeg mere og mere følt at jeg har øjenkontakt med stammen. Syntes det er sjovt :0)

      Det har været en super oplevelse, for jeg har jo ikke følt mig hjemme i kontorbranchen nogen sinde, men det passede jo bare så godt ind i mit liv, den gang jeg røg den vej på jobfronten.
      Så når foden er ok igen, så vil jeg banke på og håbe at en butik vil have mig!

      Slet
  3. Han er da lidt skræmmende din træmand. Men sikkert ganske flink :-) God bedring med foden. Jeg håber, at den snart bliver klar til at jagte jobs.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jan er ganske harmløs, men hans blik er ikke af de venlige ;0)
      Tak, det kan jeg god bruge. Pillerne har ikke hjulpet ret meget, men jeg håber, for jeg vil gerne ud og møde verdenen.

      Slet
  4. det er skønt at høre at din praktik gik så godt og at du har mod på butiks-verdenen. Er det indenfor en bestemt branche? Håber der snart er held med at få et job - det fortjener du. Knus herfra.

    SvarSlet
  5. Ja jeg er uddannet indenfor bolig tekstiler (gardiner og bløde hvidevarer), men der er ikke mange butikker med det mere, så jeg regner med at søge indenfor boligtilbehør.
    Jeg håber også at jeg snart kan finde en plads til mig :0)
    knus

    SvarSlet
  6. Det var godt at høre fra dig igen, Kari. Jeg håber, du snart finder et rart sted, der vil bruge dig :-)
    Kem!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Madame :0)
      Jeg håber også snart der er nogen der kan bruge mig :)
      Klem ☺

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺