12.3.14

Tiden går

Ja og den går hurtigt.

Det her praktik hiver tænder ud. Jeg skal (føler jeg) præsterer hver dag, for det her gælder min fremtid. Jeg får ros, men jeg skal jo også vise at jeg kan over længere tid, klare det og selvfølgelig kan jeg det! Men jeg er træt som et alderdomshjem, når jeg lander hjemme og så skal jeg også lige sinde jobs at søge.

Så nu vil jeg lade bloggen tage en før-påske påskeferie, for jeg kan ikke rumme den og jeg kan heller ikke rigtig rumme de blogge jeg plejer at læse. Ordene flyder ud og jeg få intet ud af at læse med.

Og så har jeg fået så mange spam-mails siden jeg fjernede ordbekræftelsen fra bloggen igen at jeg helt har mistet lysten til at skrive.
Men med ordbekræftelsen er der nogen som ikke kan kommenterer og laver jeg med registrerede brugere, så er der andre der har sagt fra, så lige meget hvad jeg gør så er det ikke godt nok. Jeg pleaser for meget og gør det surt for mig selv.

Nu håber jeg, at en pause sender spammerne et andet sted hen og så må vi se...

8 kommentarer:

  1. Tillad mig at vende bøtten... Ligegyldigt hvad du gør er de godt nok.
    Så nu er det måske på tide, a du pleaser dig og gør livet godt for dig ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Kisser, men det er svært, når jeg bliver mindet om at hvis jeg gør det og det, så kommenteres der ikke.
      Men jeg er ved at vende mig til at spam mails, så jeg behøver ikke hverken ord eller identitetsblokering.

      Jeg er på vej tilbage til blogland, for nu har jeg savner jeg det :0)

      Slet
  2. Er sikker på du er en super medarbejder - vi "ses" når du igen har tid og overskud. Indtil da - pas på dig selv :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Moster Tulle :0)
      Jeg var en super medarbejder. Det bekræftede mine 'kollegaer' hver dag :0)
      Nu er jeg ved at savne at skrive og vil vende tilbage til blogland.

      Slet
  3. Hej Kari
    Tak for dine søde hilsner på min blog.

    Som Kisser skriver, skal du passe på dig selv, og lade være med at please alle andre.
    Det knækker man på i sidste ende.
    Jeg taler af erfaring.

    Håber du kommer godt igennem praktikken.
    Og at de kan se at du er en superdygtig medarbejder.
    Så de ansætter dig.

    Jeg krydser fingrer.

    Knus Dianna, DiSign-Keramik


    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Dianna
      Tusind tak for de dejlige ord!
      Det er svært at lade være med at please andre. Det er nok en del af vores opdragelse at andre skal have det bedre end os selv.

      Job blev det ikke, men min 'chef' ville med 200% sikkerhed have ansat mig, hvis han havde haft den mulighed.

      Knus Kari

      Slet
  4. Februar og marts er også typisk måneder hvor man er lidt mere træt, - og så særligt i en ny praktik - og hvor virusser florerer. Jeg håber du kommer frem til påske med humøret i behold :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo tak Donald, det har du helt ret i. Energien er brugt vinteren over og de første solstråler skal lige igennem, så vi kan tanke op.

      Det er trættende at være på hele dagen, for at gøre indtryk, men det giver en anden form for energi og en masse oplevelser.

      Jeg når påske med smil på læben, det lover jeg :0)

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺