15.2.14

Målmands camp

Denne weekend står i hockeyens tegn.
Der er målmands camp for alle målmænd i klubben.
Det er et sjovt syn, når en U9 spiller står ved siden af en U17 spiller. Men jeg tror det er en god måde for de små at kunne lære af de store og få teknik af dygtige trænere.
Det bliver lige til 5 timer teori, træning, feed back og frokost og 5 kold tilskuer timer for os angagerede forældre... ;0D
I morgen er det heldigvis kun et par timer.
Nu vil jeg læse lidt bog og se lidt træning. Det bliver spændende når vi skal se de videoklip der bliver optaget under tekniktræningen.

6 kommentarer:

  1. Det var længe, men hvis det er første gang, må man som forælder kunne se meget om både stedet og børnene ved at følge med i alle fem timer. Håber I fik varmen bagefter :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en lang lørdag, men søndag er det 'bare' 1½ time.
      Men når de er så små, så er vi forældre der, så vi kan tage over, hvis der skal tisses (det tager en krig at få udstyret af).
      De infoer de får (video optagelser) vil vi også gerne høre, så vi kan fortælle dem om det til de almindelige træninger. Men de får så meget ud af det og vi er fik varmen og var vildt trætte efter alt den kulde ;0D

      Slet
  2. Håber ikke at du har frosset for meget, men yngste har sikkert haft det sjovt ;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Yngste havde det rigtig sjovt og fik en masse ud af det.
      Og jeg fik varmen, efter at være kommet hjem igen og at mig i sofaen under et tæppe med meget vart te ;0D

      Slet
  3. hejsa
    jeg har fået ny blog, hvis det har interesse så kig forbi. Har en lille konkurrence kørende :) http://photobymoeller.blogspot.dk/2014/02/nyt-design-og-lille-konkurrence.html
    Vh Camilla Møller

    SvarSlet
  4. Hej Camilla
    Jeg vil finde din nye blog.
    Tak for info :0)
    Hilsen Kari

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺