30.1.14

Lidt varmt til hovedet


Jeg så et afsnit af Big Brother i sidste uge, sammen med Frøkenen. En af deltagerne havde en uglehue på og den var ret sød/sjov.

Sådan en må jeg prøve at lave, tænkte jeg, og i weekenden gik jeg i gang og fik strikket huen, hæklet øjnene og strikket næbet. Og så kom det kedelige; sy sammen (kunne havde strikket den på strømpepinde/rundpind!). Det tog tid...

Den er ikke helt rigtig, men Frøkenen syntes den er sjov og taler om at tage den med på RUS-tur i weekenden ;0)

6 kommentarer:

  1. Fin hue ;)

    (du har lukket for at jeg kan kommentere med navn og blogadresse - så den linker til min gamle blog - måske nøjes jeg med at læse med i fremtiden :)

    http://www.kenja.dk/wordpress

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Anette :0)

      Jeg undskylder at jeg har måtte lave lidt om på kommentarfeltet for en periode, men jeg får nogle spamkommentarer og vil lige se om de forsvinder eller det bare ikke er til at slippe af med.
      Knus

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺