16.1.14

Hvad man ikke har i hovedet, må man have i benene...

Så sandt så sandt!

Fulgte Yngste i skole og ville derefter købe ind, da butikkerne ligger lige ved siden af.
Da jeg satte cyklen på skolen, opdagede jeg at jeg IKKE havde mine nøgler med...

Så jeg måtte liiige smutte hjem igen og hente nøglerne, for jeg sætter altså ikke min cykel i centeret uden at låse!!!

Det var altså bare ikke lige i dag jeg gad den dobbelt tur, for det der slud blandet med god blæst får 'snefnuggene' til at føles som små nåle i ansigtet...

Nå det er torsdag og tæt på weekend. Jeg vil skrive nogle uopfordrede ansøgninger jeg kan tage rundt med i morgen.

6 kommentarer:

  1. Ja, sikke et vejr - det indbyder ikke rigtig til at være ude :-) Pøj pøj med ansøgningerne! Klem

    SvarSlet
  2. Det har været rigtig træls vejr i dag, jeg skal ud på cyklen lige om lidt, og det er bestemt ikke noget jeg glæder mig til..

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber du er kommet godt hjem!
      Så er det vi er lykkelige over at have et varmt sted at komme hjem til :0)

      Slet
  3. Å hvor jeg kender det. Glemmer også alt for tit det ene eller det andet og nej vejret i disse dage er bestemt ikke værd at færdes unødigt meget ude i.

    Håber ansøgningerne giver pote.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg syntes det i perioder er værre end andre og for øjeblikket kniber det gevaldigt.
      I morgen må jeg huske det hele, for her stormer det en pelikan og det er vildt koldt.

      Det gav ikke noget job. Ingen manglede...

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺