31.1.14

Disco dasko og en stille fredag


Så er fredagen næsten gået. Den har været stille og det er lige hvad jeg har nydt.
I går var jeg nemlig til discofest med alle 3 1. klasser (jeg er i festudvalget).
75 børn var mødt op til 2½ times spisning og fest.

Der var velkomsdrinken, et glas slush ice og  efter den var indtaget, var der pizza på menuen.
75 børn og 14 voksne fortærede 35 pizzaer. De/vi fleste spiste 2-4 slices og så var der lige ham den meget sultne fra Yngstes klasse, som spiste 19 slices...

Der blev danset, leget, spist popcorn, konkureret i snørebåndsspisning og limbo.
Der var discolys (som det kan ses på billedet) og Just dance i et andet lokale.

Da de 2½ time var gået var det 75 trætte børn, der blev hentet.
I dag var det de fleste der syntes det havde været sjovt og en enkelt mente at der skulle være discofest hver dag ;0D

********************************************************
Jeg har været nød til at sætte 'kodeord' på kommentarer, da jeg har fået nogle irreterende kommentarspam mails. Prøvede med en moderation af hvem der måtte kommenterer, men det rammer vist nogle at mine faste kommentatorer. Så bær over med mig i en kort periode, stil jeg føler jeg er sluppet fri af spamen.

6 kommentarer:

  1. Nu skal vi se om jeg får lov at kommentere :) Jo det går jo nok. Jeg kan heller ikke fordrage spam-kommentarer, men Wordpress Akismet fanger de fleste.

    Så til disco! Jeg kan lige forestille mig hvordan det føles for børnene, når den ene siger "det skulle vi have hver dag!" - Det er jo sådan set et fromt ønske :) og tegn på dundrende succes!

    SvarSlet
    Svar
    1. Donald, de ryger også i spamfilteret her, men jeg kan se at de kommer fra den samme person, men ikke har noget som helst med mig og min blog at gøre. Det er nærmest en reklame for hvor godt vedkommende kan gøre min synlig og det behøver jeg nu ikke :)
      Det er en godkendelse af vores fest for dem og det er altid dejligt at kunne underholde. Det kan nemlig være svært nu om dage, hvor de er vant til at blive festet for :0)
      Nu er vi i træning, så vi er klar til at diske op med en discofest igen til næste januar. Så må vi håbe det bliver en succes også :0)

      Slet
  2. En søn her var også ude at feste. Han er bare ikke sådan at trække hjem efter 3 timer, så han ringede kl. 04.30 i morges og spurgte om jeg ville hente :-) Og selvfølgelig gjorde jeg det - det var en aftale. God weekend hos jer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh så er jeg glad for at min ygnste kun er 7 år og at Ældste har venner i let cykelafstand ;0)
      Men når han spørger pænt, så vil man også gerne!
      God weekend til dig og familie, Susanne

      Slet
  3. Dejligt når en fest er en succes og gerne må gentages. God søndag til dig. Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er skønt! :0)
      Rigtig god aften til dig Annemarie.
      Knus

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺