13.1.14

Bølgende rød himmel


Denne smukke himmel hang og så så flot ud, her til morgen. Men hold da op hvor er det koldt!!!
Det er kommet stille og roligt, ikk'?
Jeg har selv været i kolde omgivelser begge weekenddage, så jeg har ikke rigtig lagt mærke til om det er kommet sådan pludseligt. Jeg har nemlig været godt gennemkold både lørdag og søndag.

Lørdag var der Cup i Gladsaxe. Gladsaxe skøjtehal er nok en af de koldeste skøjtehaller, jeg har været i. Den er bare kold med kold på. 5 timer er et pænt antal timer i kulde ;0)
Yngste var målmand i 4 kampe, som de desværre tabte alle sammen. Det var røvfuld de fik og det  var både synd og ærgerligt! Yngste spiller på hvidt hold, som er dem ikke har spillet så længe og derfor ikke er helt så gode som rødt hold. Vores træner er en fair mand. Han stiller til røde kampe med rødt hold og hvide kampe med hvidt hold. Skulle der mangle spillere låner han fra det andet hold, men det er kun en eller to spillere. De andre hold ser ikke sådan på det med hold. De har tit 4-5 røde spillere på hvidt hold og så bliver det ikke en fair kamp, men for rigtig mange af holdene er det meget vigtigt at vinde. Det er det sådan set også for vores, for det giver en AHA oplevelse, men kampe giver rutine og træning, som de skal bruge, når de rykker på op U11 om et par år.
Nå men sådan er det og vores unger hygger sig når de spiller og ærgrer sig selvfølgelig når de taber, men ingen håner hinanden for en fejl og det syntes jeg er stort, for i den alder siger man tit hvad man føler.

Søndag var der så træning. Mødetid 7.15... og med efterfølgende forældremøde, så 1 time, hvor vi fulgte deres træning og derefter 2½ times forældremøde. Så var vi gamle også brugt. Kulde tærer på energien.


Nu er det mandag og uge 3 af 2014 er i gang. Håber I får en god uge og rigtig god mandag :0)

4 kommentarer:

  1. Puha man bliver virkelig træt af at være kold, det bruger man meget energi på. En god uge til dig. ;-D Knus

    SvarSlet
  2. Uhh - det lyder koldt. Kommer helt til at fryse, når jeg læser dette. Men jeg håber da det var det værd :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvad før man ikke for sine børn ;0D

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺