29.12.13

Snot på tværs, på langs i sofaen

Så kom efterveerne på de der to juledage med gæster.
Snot snot og atter snot!
Jeg er så ikke den eneste. Frøkenen hoster og snotter, Ældste snotter og Yngste snotter minsandten også...
Vi er vist nogle ynkelige stakler her i vores Casa.

Nå men heldigvis er det ikke os der skal stå for nytårsaften. Vi skal bare møde op.
Frøkenen skal holde skansen her og får en del gæster og Ældste er vist ved at fedte sig ind med en 5-6 venner. Så huset er ikke tomt!

Nu tilbage til snotkluden og søfaen! Det er tiltrængt...

Og så er jeg nået op på lige så mange indlæg i 2013, som i 2012 og året er ikke en gang ovre ;0)

8 kommentarer:

  1. Hej Kari, nu må du være god ved dig selv så du kan være klar til næste fest.
    Godt nytår.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal jeg nok prøve på :0)
      Rigtig godt nytår til dig Else Marie

      Slet
  2. Åh din stakkel, her i huset snotter Jimmi, håber ikke han får smittet mig. God bedring håber du er klar til nytårsaften. Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Annemarie!
      Håber du slipper. Du har ikke brug for mere i år.
      God bedring til Jimmi og knus

      Slet
  3. Altså altså. Rigtig god bedring til jer alle. Jeg håber, at I bliver klar til årets sidste aften.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, vi er 'heldige' ;0)
      Tak Susanne!

      Slet
  4. Svar
    1. Tusind tak Miri og rigtig godt nytår til dig ☺

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺