1.12.13

Så blev det endelig 1. december

Og vi kan frit tale om jul ;0D

Jul eksistere jo så godt nok i mit hoved næsten året rundt, men det taler jeg ikke så højt om...

Hele familien har fået kalender i år.

Yngste ønskede sig en Ramasjang julekalender, men han ville også have min gamle broderede kalender op og sådan fik han begge ønsker opfyldt ;0)



Frøkenen er i hverdagen en stor hjælp - med Yngste - har sendt ham afsted til skole de dage jeg ikke kunne pga kursus. Elsker at lege med ham og tager frivilligt med til træning de lærdage, hvor Gemalen er på job.
Så hun ønskede sig en gavekalender fra Matas og den står nu og venter på hende.



Ældste fik 24 gaver sidste år. Det var ikke let at finde på. Egentlig skulle han ikke have i år, men jeg fandt på 4 adventsgaver og når han vågner er der gaver til ham :0)



Gemalen plejer at få en adventsøl, finder 4 special øl, men han drikker dem ikke, han gemmer dem og der står så mange og samler støv oppe på køkkenskabet at der ikke skal flere der op!!
Netto havde i oktober en lakrids kalender og jeg var heldig at få den sidste der var i vores lokale Netto. Så nu kan han nyde 1 stk. lakrids helt frem til juleaften :0)



Nu vil jeg begynde at finde på hvad der skal pyntes op med i år. det er jo 1. december ikk' ?  ;0)

4 kommentarer:

  1. Jo der skal da julepyntes. Jeg gjorde det i går. Hvor er det sødt af dig at sørge for kalendere til hele familien - men hvor er din kalender? God advents-søndag til jer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg pynter langsom op. Det har jeg gjort i 19 år nu, da min ældste har sødselsdag d. 10. og jeg ikke syntes at hans fødselsdag skulle drukne i nisser og kugler. Når han en gang flytter, så vil jeg begynde før. Men jeg når det! ;0)
      For få år tilbage købte jeg te-julekalender til mig selv, men har ikke gjort det de sidste par år. Så jeg nøjes med at glæde familien :0)
      Knus og god adventssøndag

      Slet
  2. Jeg har julepyntet lidt, der kommer ikke så meget op, vi er jo kun 2 så der behøver ikke være så meget, men lidt skal der til. ;-D God 1. søndag i advent til dig. Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Lidt men godt og smukt!
      Jeg pynter langsomt op, så bliver det heller ikke til så meget, men med lille barn skal der noget op :0)
      God 1. advent og knus

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺