30.12.13

Nye støvler

Midt i oktober fik jeg en mail fra Blogkvinder 40+ om, at jeg var den heldige vinder af et par støvler fra outbackBoots.
Nøj hvor blev jeg glad og overrasket, for jeg havde helt glemt, at jeg havde tilmeldt mig den konkurrence.
En uges tid senere havde jeg valgt mine støvler, sendt mail og modtaget dem.
Jeg lovede at skrive om dem og det gør jeg har på årets næst sidste dag.


Jeg valgte et par Blundstone 550 boots. Dvs. jeg havde valgt et par i en mørkere brun (stout brown), men den var ikke på lager, så det blev walnut brown i stedet for.
Nu har jeg haft dem et par måneder og har fået gået meget i dem, som i næsten hver dag!

Det var lidt med bankende hjerte, at jeg tog dem i brug, for jeg har altid haft problemer med at gå sko og støvler til (lidt problemfødder på det punkt), men her tog jeg dem på og det eneste jeg skulle vende mig til, var at de støtter op om anklerne. De første to dage var jeg lidt øm i huden, der hvor støvlen slutter, men så var det også det.

De blev vel afprøvet dagen efter jeg modtog dem. Tog dem på og cyklede, sammen med Frøkenen, til et lokalt center 3,5 km væk. Det belaster jo ikke fødderne at cykle og gå lidt rundt, men da vi skulle hjem, var Frøkenens cykel punkteret og vi måtte gå hjem. Nye støvler og 3,5 km hjem...
Vi kom hjem og helt uden fodproblemer. WOW! det har jeg aldrig prøvet!!

Jeg har næsten ikke haft andet på siden jeg fik dem. Jeg elsker bare at få fødderne i dem. De er lige til at smutte i og smutte ud af igen.
Lod min datter have dem på en dag på Gymnasiet og hun var også vild med dem!


Havde dem på i skøjtehallen en gang, men det dur de ikke lige til. Der er de for kolde, så der må jeg kæmpe mig i mine vandrestøvler, når jeg skal heppe på Yngste. Jeg ved der findes en outbackBoot som vinterstøvle. De kan så være en mulighed og det kunne være det jeg vil spare sammen til, for når der ikke er sne, men koldt, så kan en lav støvle være fin og mine vandrestøvler er altså vildt tunge!


Som det kan ses på billedet, så er de blevet brugt. Jeg fik ikke lige pudset dem inden fotograferingen, men det skal jo også kunne ses at de bliver brugt.

Jeg kan varmt anbefale et par outbackBoots, De er alle pengene værd!
Klik her for at komme til outbackBoots hjemmeside

15 kommentarer:

  1. Hvor er det lækre støvler.. Kan godt forstå du er glad for dem.

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med gevisten, og især at det var en succes til dine fødder. De ser også lækre ud. ;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak!
      Det var dejligt at det var en succes ellers var der heldigvis en aftager :0)

      Slet
  3. super heldig dig :-) de ser fede ud ...

    godt nytår til dig og din familie og ses på bloggen næste år :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jah ikk'! :0)

      Tusind tak Helle og i lige måde :0)

      Slet
  4. Skønt at høre, at du blev glad for din gevinst, Kari! Jeg sætter selv stor pris på fodtøj, der ikke giver problemer ;-).
    Godt nytår!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er meget glad for min gevinst!
      Jeg kan kun varmt anbefale at købe et par eller to. Jeg går næsten i panik, når jeg skal ud af døren og ikke lige kan huske hvor jeg satte dem ;0)
      Godt nytår Bente

      Slet
  5. Godt nytår! Hvor er jeg glad for at høre, at du bruger dine boots - og at du er tilfreds med dem. Tak for den flotte omtale :). Håber at se dig hos Outbackboots igen...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Birgit :0) Jeg er SÅ tilfreds med dem!
      Jeg er glad for at du syntes om indlægget. Jeg var lidt bange for at jeg ikke havde rost nok, men roser kan man jo ikke få nok af :0)
      Jeg vil spare sammen og få købt et par eller to mere. Må have et par i sort og så måske et par vinterboots til mine ture i skøjtehallen :0)

      Rigtig godt nytår til dig og Outbackboots :0)

      Slet
  6. Super fede støvler! Hvor kan de købes?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan finde dem her: http://prisbox.dk/p/blundstone-500-boots-af-aegte-laeder-fra-afr-229-b9aa men de hedder Blundstone 500. Hvor kan 550'eren købes?

      Slet
    2. Christina de kan købes hos Outbackboots. Hvis du klikker på Outbackboots i mit indlæg kommer du ind på deres hjemmeside, eller klikker på Blundstone 550 boot i indlægget, så er du direkte inde på 'min' støvle :0)
      Tjek også deres andre boots. De er altså bare så lækre at have på!

      Slet
  7. Tusind tak, Kari!
    Dem skal jeg have fingrene i :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror ikke du vil fortryde!
      Glæder mi til at høre mere :0)

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺