5.12.13

KKKKKoooldt!

Det er koldt i dag. Sådan rigtig ØV koldt.
Vågnede med en irriterende hoste og stod op, gik ud på badeværelset, hvorefter jeg dansede højbensdans, for gulvet var ISkoldt!



Host host, Gemalen kom lige ud for at se om jeg ville overleve eller det var nu han skulle arve.
'Går det?' spurgte han og ja det gjorde det. 'Du skal nok ikke lige gå i bad, for fyret er gået ud og jeg kan ikke få gang i det. Ringer til ham (fyr reparations manden) kl. 7!'

Tak for te her er koldt! Jeg havde intentioner om at bage boller til Yngstes klasse til deres bedsteforældre klippe-klistredag i dag, men dejen kommer da aldrig til at hæve og jeg satte jo ligesom ikke dejen over i går aftes.

Nu glæder jeg mig til at Gemalen ringer og fortæller hvornår der kan komme en og lave fyret!!

Rigtig god og varm dag til alle jer i de varme stuer ;0)

6 kommentarer:

  1. Jo netop når fyret er gået ud kan det hjælpe lidt at tænde for ovnen i køkkenet for fuldt blus. Det skal nok gå alt sammen :) Uha!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ovnen kan give en god varme. Efter endnu et besøg af gasmanden kører fyret igen og her er ved at blive varmt :0)

      Slet
  2. Uha, jeg håber, I har fået fyret i gang igen! Eller i det mindste har en brændeovn, I kan fodre med brænde. Her blæser det helt vild lige nu, men vi kan jo ikke gøre andet end håbe, at hus og have stadig er der i morgen tidlig :o)
    Klem!

    SvarSlet
    Svar
    1. Fyret er igang igen! Det har det været i små 6 timer nu.
      En brændeovn har vi ikke, så det var tæpper og tykke trøjer der blev brugt.
      Det bliver spændende at se hvordan omverdenen ser ud, når det bliver lyst.
      Klem!

      Slet
  3. Uf håber at du har fået varmen. ;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi har varme igen og det er dejligt for jeg ville nok "være død af kulde" nu. Blæsten står lige på føles der som om.

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺