10.12.13

Han forstår det heller ikke selv...

Men min Ældste bliver 20 år i dag.

For 20 år siden lå jeg på barselsgangen og kunne ikke rigtig forstå at jeg var blevet mor for første gang. Det var knap 3 uger før terminen og det føltes som ren kaos. Jeg havde ikke noget tøj til ham, værelset var kun lige akkurat blevet færdigt, jeg havde ikke fået købt julegaver endnu,da jeg havde ligget med influenza i 1½ uge og så skulle jeg også lige holde juleaften...

Min lille guldklump var en dejlig lille en på lidt over 2900g og bare 50 cm.
Nu her i 2013 er han gået hen og blevet en lang gut på 1,86 m men stadig en tynd en.



I aften skal vi ud og spise. Det bliver sikkert Sushi, som er en af hans favoritspise.

Kære dejlige søn, hjertelig tillykke med denne runde dag.
Knus din mor :0)

20 kommentarer:

  1. Tillykke med din store søn.. :-)

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med sønnen :-)

    SvarSlet
  3. Kære Kari
    Hjertelig tillykke med den unge mand. Håber I får en fantastsk aften..
    CyberKnuz / RikkeBo

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak kære RikkeBo :0)
      Han har fået lige det han elsker og nu er han sammen med vennerne.
      Cyberknus fra mig

      Slet
  4. stort tillykke med din første fødte må I alle få en dejlig dag :-) som tiden dog går hurtigt ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Helle :0)
      Tiden går MEGET hurtigt ;0)

      Slet
  5. Stort forsinket tillykke med den ældste, det er lidt mærkeligt når ens børn runder de runde hjørner. Min ældste runder de 30 næste gang, det kan jeg slet ikke forstå, hvor dælen blev tiden lige af ;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Annemarie :0)
      Det er en mærkelig følelse for de runde er på en aller anden måde noget mere end bare 16 23 eller 29 år.
      Nej vi er jo ikke blevet ældre, men ungerne - de bliver gamle ;0D

      Slet
  6. 20 år, tillykke med ham !
    Og forhåbentlig slap du for at stå for julen dengang for 20 år siden :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Miri :0)
      Jo jeg holdt jul, men med min mors hjælp. Vi blev bare 8 mennesker, så det var til at overkomme :0)

      Slet
  7. Jeg tror at man som nybagt mor bare ønsker at alting skal være "i orden". Det er meget individuelt, hvad der er i orden og hvad ikke. Måske har du ikke troet på at familien kunne og ville hjælpe dig med alting og så har du været bekymret fordi du anser julen for at være vigtig. Det er den jo egentlig ikke :) Jo lidt, men med måde. :) Jeg kan se det for mig, den nybagte mor hvis tanker går i alle retninger! Og så 20 år efter, så undrer man sig. Hvad var det lige der sket der?

    Jeg har det i øjeblikket ikke godt med tiden. Den går selvfølgelig ikke hurtigere, men sådan føles det somme tider, hvis man ikke kan eller ikke bryder sig om at huske nogle af årene.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg viste at der var hjælp forude, da jeg jo var influenzaramt. Min mor ville komme weekenden efter og hjælpe, og julen skulle holdes hos os, for så var jeg tæt på fødeafdelingen, hvis nu der skulle ske noget.
      Jeg er ikke så hysterisk om det hele er perfekt, der skal bare ikke mangle noget :0)

      Nej tiden går ikke hurtigere nu end for 10 eller 20 år siden, men jeg kan også indimellem ønske mig en stop knap, så jeg lige kan nå lidt af det jeg ikke helt fik med. Og ja indimellem vil jeg også gerne glemme nogle år, som ikke helt var som de skulle være, men det er jo desværre ikke muligt, det er en del af vores bagage.

      Slet
  8. Tillykke med ham - her var det yngste der fyldte 14 på samme dato og jeg fatter ikke hvor min "baby" er blevet af. Det er på vores unger, vi kan se, at vi bliver ældre ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Moster T :0)
      "Babyer" er de vist altid, for os, men at de lige frem skal blive så store, så hurtige, det fatter jeg ikke. Men ja, det er på dem vi ser at vi bliver ældre ;0)

      Slet
  9. Et forsinket tillykke med sønnen, ja det er svært, at forstå hvor årene bliver af, i morgen fylder vores yngste datter 43år,så vi skal til fødselsdag.
    God weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Conny :0)
      Og tillykke med datteren. Jeg håber hun havde en dejlig dag!

      Slet
  10. Tillykke med ham, sushi er altid et hit :D

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Anne
      Tusind tak :0)
      Åh ja, sushi er altså godt!! :0)

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺