20.12.13

Farvel og tak for mange års fællesskab!

Jeg har måtte tage afsked med en meget trofast ven i dag; min thekande.
Den har fulgt mig gennem rigtig mange år.
Jeg fik den af min farmor til min 18 års fødselsdag, så 28 år har vi hygget os sammen.

Men i dag skete det forfærdelige! Jeg fik ramt tuden ind i et eller andet, så halvdelen blev slået af.
Gemalen mener vi kan bruge den, men jeg har jo været på kursus i rengøring og der fik vi, at vide at på skåret porcelæn gemmer bakterier sig rigtig godt.



Så farvel kære kande. Du vil blive savnet!!! :ó(

12 kommentarer:

  1. Åh, det var rigtig synd - jeg holder også meget nogle ting, som jeg har haft i mange år. Klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er bare så ærgerligt!
      Klem

      Slet
  2. Kan du ikke bruge den til blomster i haven? Jeg har set lignende i haver. Et smukt syn, med sommerblomster.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er da en rigtig god ide!!
      Tusind tak for ideen :0)

      Slet
  3. Øv hvor er det ærgerligt - men det er da en supergod ide at komme blomster i den. God weekend :)

    SvarSlet
  4. Det er nemlig bare så ærgerligt!
    Men dem med blomsterne, den må jeg have gjort noget ved til sommer :0)
    God weekend

    SvarSlet
  5. Nej, hvor ærgerligt. God ide med at bruge den til blomster :-)
    Rigtig god lørdag.

    SvarSlet
    Svar
    1. JA det er rigtig ØV.
      Men nu håber jeg den får revanche til sommer :0)
      Rigtig god jul

      Slet
  6. Ja det er bare så ærgeligt, når man har noget man er så glad for, som så går i stykker.

    Jeg har en keramik tekande som jeg selv har dekoreret, der minder lidt om din i form.

    Det skal lige siges at den har stået i en papkasse i vores værksted i et par år.
    Så den skal nok have en ordentlig gang rengøring.

    Hvis du er interesseret må du meget gerne smide en mail til mig. så kan jeg sende dig et billede af den. (diannanielsson@live.dk)

    Nu ved jeg så ikke lige hvor henne i landet du bor.
    Men mon vi ikke finder ud af det alligevel, hvis det bliver aktuelt.

    Glædelig jul

    Kh. Dianna

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Dianna
      Nej hvor er du sød!
      Jeg vender tilbage efter jul. Den kan de vi har lige nu er ret irreterende.
      Men jeg giver lyd fra mig, når de mest hektiske dage er ovre.

      Rigtig glædelig jul
      kh Kari

      Slet
  7. Har du husket, at ønske dig ny i julegave( men det hårdt at sige farvel til en gammel ven, der har fuldt dig i så mange år)Jeg vil ønske jer alle en glædelig jul.
    KNUS Conny

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej Conny, det har jeg ikke fået gjort. Jeg tror det er for sent for denne jul.
      Men nu må vi se. Det kunne være de selv kan tænke ;0)
      Tak og glædelig jul til dig og dine
      Knus Kari

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺