31.12.13

Farvel 2013 & Velkommen 2014

Så vil jeg afslutte 2013 med at ønske jer alle sammen et rigtig godt og lykkebringende nytår.
Jeg vil ikke rigtig genopfriske 2013 eller lave nytårsfortsæt for 2014.

Jeg vil konstaterer at 2013 var et år, jeg godt kunne have undværet. Der var da gode oplevelser så som Blogtræf i Køge, to ture til hovedstaden med dejlige veninder, vidensudvidelse på div. kurser,
men det var også et år med afslag eller total stilhed fra virksomhederne.

Nu må vi se hvordan 2014 starter og fortsætter 365 dage frem.

Pas godt på hinanden og kom godt ind i 2014.
Knus her fra

22 kommentarer:

  1. Kære Kari, rigtig godt nytår til dig og dine. Jeg håber, der snart viser sig et job, der er noget for dig. Klem ♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Madame!
      Ja det håber jeg også :0)
      Klem ♥

      Slet
  2. Godt nytår, kære Kari, til dig og dine.
    Håber sandelig der snart viser sig et godt job til dig.
    Tak for hyggestunden i 2013 og håber på gensyn i 2014.
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Kisser!
      Det håber jeg også, men jeg er vist desværre ikke den eneste der søger, det ville ellers være meget lettere ;0)
      Jeg håber også vi ses i dette år 2014!
      Knus

      Slet
  3. Du ønskes også et godt nytår med håbet om, at 2014 bliver fyldt med glæde og ønsker, der går i opfyldelse.
    KH Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Anette!
      Åh ønsker der går i opfyldelse, det ville være skønt :0)
      Knus

      Slet
  4. Rigtig godt nytår - jeg håber der snart viser sig et job til dig. Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Anette.
      Jeg håber også der snart dukker noget op :0)
      Knus

      Slet
  5. Rigtig godt nytår til dig og alle dine. Jeg håber, at 2014 kommer med godt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Susanne!
      Jeg håber også på god vind til alt det godt :0)

      Slet
  6. Godt nytår til dig også. Jeg håber at dette år bringer dig et job og meget andet godt.

    SvarSlet
  7. Tusind tak Pia :0)
    Jeg håber også det bedste for i år!
    Og et rigtig godt nytår til dig

    SvarSlet
  8. Godt nytår til dig g dine - jeg håber 2014 bringer dig et job. De fleste job fåes jo gennem netværk - er du på linkedin? Og er du aktiv der? Jeg ved godt det ikke nødvendigvis giver et job, men så er den mulighed da også i spil. Vi bor jo i samme område så hvis du løfter sløret for hvilken branche du er i, holder jeg gerne ører og øjne åbne :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Moster Tulle :0)
      Ja jeg er på LinkedIn, men kan mærke at jeg ikke helt føler mig hjemme der. De jobs jeg søger er ikke lige dem jeg er stødt på der.
      Jeg er uddannet i butik, og vil gerne tilbage, men har ikke arbejdet indenfor siden jeg blev uddannet. Har til gengæld mange mange års erfaring med stillesiddende job foran en PC. Jeg vil ikke sige jeg ikke vil det igen, men vil hellere et job med personlig kontakt til mange uden at jeg skal relaterer til dem.
      Jeg har været omkring mange her i området, men vil fortsætte videre nu hvor min ferie lakker mod ende for denne gang.

      Slet
  9. Hej Kari
    ønsker dig al mulig held og et lykkebringende 2014 -
    kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marianne
      Tusind tak! Det kan jeg rigtig godt bruge :0)
      kh

      Slet
  10. Min mavefornemmelse siger at 2014 bliver bedre :) Det håber jeg også for dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder rigtig godt! Håber det også passer på mig :0)

      Slet
  11. Jeg håber at du finder ting som du kan gøre samtidig med at du håber på et opsving eller "vækst" i erhvervssektoren.
    Jeg ønsker dig godt Nytår!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Donald!
      Det håber jeg også :0)
      Og rigtig godt nytår til dig

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺