9.11.13

3 ugers kursus slut, nyt 3 ugers kursus fra på mandag

Der pustes ud og hjernen lagrer de sidste 3 ugers viden. På mandag starter en ny kursusperiode.

Jeg er nu "ekspert" i mundtlig formidling og præsentation, eller ikke. Jeg ved nu hvordan man laver en tale, bygger den op og får gentaget pointerne.

Det var grænseoverskridende. Vi var et lille hold, men at holde 5 taler i varierede længder for resten af kursisterne og de sidste to dage for rullende kamera, ja det gav bankende hjerte og koldsved.

Men jeg fik ros for min performance. Jeg var levende, fangede mine tilhører og havde en god citronmåne!
Citronmåne er måden man får set rundt på sine tilhører, så alle føler man er der for dem.

Ros er ikke en vane, så det var overvældende!

Nu lader jeg op til en gang Salgspsykologi og forhandlingsteknik.

10 kommentarer:

  1. Kære Kari
    Jeg er på kursus på mandag og 4 uger frem. glæder mig som et lille barn..
    Det er ret teknisk, så spændende om hjernen kan hitte ud af det..
    God weekend / RikkeBo

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære RikkeBo
      Det er rigtig rart at få motion til hjernen.
      Rigtig god fornøjelse med de næste 4 uger :0)
      God weekend/Kari

      Slet
  2. Dejligt at få ros, godt klaret ;-D Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Skønt!
      Og tusind tak :0D
      Knus

      Slet
  3. Sikke nogle spændende og givende kurser! Sjovt udtryk med citronmånen :-) Klem og rigtig god weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var et spændende kursus og vi grinede også over fænomemet citronmåne ;0)
      Jeg håber at det næste kursus er givende og jeg så kan få et job, hvor jeg kan bruge det!
      Tak og i lige måde

      Slet
  4. Flot! Det lyder rigtig spændende. Pøj pøj med næste kursus - håber snart det kaster job af sig. knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anette :0)
      Det bliver spændende hvad kurset indeholder og hvad det er for mennesker jeg skal være sammen med.
      Knus

      Slet
  5. Sikken et smukt lys på vandet og ænderne! dejligt at gå tur der, men sikke meget rod de metro-byggere kan lave!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Donald, blik stille sø og en flot morgensol.
      Og ja. det Metrobyggeri roder bare over det hele.
      Men det kunne jo være vi fik brug for Metroen en gang og så er det jo rart at den er der. Men som gammel københavner så er det med sorg jeg ser den mindre kønne forvandling.

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺