2.10.13

Lidt af hvert eller alt og ingenting

Det er alt efter hvordan man ser på indlæg med en blanding af det hele.
Men det er hvad dette indlæg kommer til at handle om. Jeg har haft lidt problemer med at skrive. Blogger har nægtet mig ord på skærm, men nu er det vist ok igen.

Siden sidst er der så godt nok ikke sket så meget, at jeg har ladet nogen gå glip at noget.

Søndag d. 22. holdt vi Yngstes fødselsdag for drengene i klassen. Der kom 9 drenge kl. 11 og så stod den på mad, leg og is til dessert. Der er godt nok gang i sådan en flok (kan vist kun være glad for at ikke alle drengene kom...).
En af gaverne Yngste fik var et dinosaueræg, som skulle lægges i vand og efter 12-24 timer ville skallen revne og efter 48 timer derefter ville en dino komme ud af ægget.




I onsdags hentede jeg min cykel i Helsingør. Den er nu fit for fight, tjekket og repareret (ny kædeskærm og støtteben) og jeg har savnet den! G*d hvor er jeg altså afhængig af den!
Nød turen hjem langs Øresund. Jeg bliver altså aldrig træt af at skue ud over sundet. I skulle prøve det!

Fredag havde vi vores første legegruppe hjemme. Yngste er i en gruppe med ialt 4 drenge, så det gik fint. De startede med at lege lidt i haven, så fik de boller, frugt og saftevand og så tog vi dem med ned på legepladsen, hvor Gemalen spillede lidt fodbold med dem. De ville ikke have mig med... ;0)



Lørdagen blev meget kold!
6 timer i en meget kold Hvidovre skøjtehal. Ikke kold som vi plejer at føle det, men så kold at ikke en gang omklædningsrummene var varme.
Yngste stod i alle fire kampe og de tabte alle fire kampe, men som han selv sagde, så var det ikke kun hans skyld. De andre var meget passive, når pucken var i nærheden af ham.
Tempoet er lidt højere når man er rykket på til U9.

Selvom man er målmand kan man godt juble
når ens hold scorer :0)
På lørdag er der en enkelt kamp i Gladsaxe og søndag en i Gentofte. Der er mange måder at tilbringe sine weekender på ;0D

Nu ser jeg frem til efterårsferien i uge 42 og så står den på 6 ugers selvvalgt kursus og så er vi meget tæt på 1. december.

12 kommentarer:

  1. Ja hvis ikke resten af holdet er aktive og dækker deres målmand, så har han ofte ikke en chance..

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej og så længe har han ikke gået til det og slet ikke været målmand. Men nu må vi se i weekenden om de klarer sig bedre der.

      Slet
  2. du keder dig bestem ikke :-) dino æg i vand hmmm så drukner den da og jeg som troede at man skulle ruge på æg hehe ej synes det er en sjov ting :-) efterårsferie ja jeg glæder mig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej ikke når der lige pludselig kommer meget på en gang.
      I gummiudgaven drukner dinoer vist ikke. Mon børnene gider 'ligge på æg' i 3 dage for at udklække en dino æg? ;0D Den er faktisk sjov og det var sjovt at se den udklække :0)

      Slet
  3. Sød lille dino, og ja der smukt ved sundet. ;-D

    SvarSlet
  4. Der er da gang i den hjemme hos dig. Håber din blog er OK nu og fremad :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja lidt sker der, men her er det tit bare i perioder.
      Ja jeg har ikke haft problemer med at få lov at skrive, så jeg håber der er ovre nu :0)

      Slet
  5. Der sker sørme da lidt hos dig ;) Det lyder spændende med dit kursus - håber du bliver glad for det :) Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja lige nu er der lidt og så selvfølgelig de der 6 uger med kursus :0)
      Knus

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺