5.10.13

Jeg beundre min Yngste og hans holdkammerater

Det gør jeg virkelig.
I dag er det lørdag, men her var det ikke noget med at sove længe. Vi voksne stod op kl. 6 og vækkede Yngste 6.40, for at kunne forlade huset kl. 7.15
Vi skulle til kamp i Gladsaxe skøjtehal med mødetid 7.45.

Det var en enkelt kamp på 2x 21 min uden pause mellem de to perioder. Det var hårdt, kunne vi se på dem, men de vandt 6-4 og det gjorde at energien var i top.

Yngste var lidt bleg at se på, da vi ankom til hallen. Han er godt snottet og sover ikke ordenligt, så jeg var lidt usikker på om han var havde energien til hvad jeg troede var 21 minutters kamp, men som jo viste sig at være 42 min. Men det havde han.

Så ville vi en tur til Spejdernes Genbrug i Farum, men da vi kom blev vi lidt overvældet af den vilde mængde biler, der var parkeret, så vi kørte istedet hjemad.
På uret kunne vi se, at Yngste kunne når dagens træning i vores egen hal og han ville så gerne, så efter en hurtig hapsdog på en tankstation, kørte vi op til 1½ times træning.
Helt ærligt så er jeg imponeret over de der drenge, for de fleste af kampdrengene var mødt op.

Han er træt nu. Har ikke ville tage en lille lur, efter vi kom hjem, men har dog slappet af med lidt film og en gang 'Den lyserøde Panter' på Boomerang.

I morgen skal vi heldigvis først til kamp kl. 12.30!

4 kommentarer:

  1. Det er nogle seje små gutter. ;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er de nemlig! De har en fighterenergi, som jeg bare ikke aner hvor kommer fra ;0)

      Slet
  2. Hej Kari
    Ja, de kan lige lidt mere, end vi tror..
    Her træner yngste manden til skolens motionsdagen på fredag, hvor der skal løbes en 3 kilometer flest gange..
    God dag / RikkeBo

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej RikkeBo
      De har et drive, som vi som voksne vist er vokset lidt fra ;0)
      3 km rute er da en pæn lang rute, når de gerne vil løbe så mange omgange som muligt!
      Min yngste skal 'kun' løbe x-antal gange på en 1 km rute. Det er noget de øver i løbet af denne uge, hvor 1-klasserne har har sunduge.
      Og rigtig god dag til dig :0)
      Kari

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺