15.10.13

Ferie fri i en helt uge (- de to dage som er gået nu)

Så blev det ferie og det blev det også for mig. Hele to dage har jeg holdt indtil nu og resten af ugen står i samme tegn, altså ferietegnet.

Jeg brugte endnu en dag i Yngstes klasse. Fredag på skolernes motionsdag blev jeg og overværede løbet og gav en hånd med. Der skulle klippes kort, når eleverne fra 0. og 1. klasse havde løbet den lærte rute på 1 km.
De fleste elever løb og løb og løb. Nogle enkelte lagde for hårdt ud og 'døde' hurtigt.
Yngste nåede 4 km. så var kræfterne slut. Han havde også trænet 2 timers ishockey aftenen før og det plejer at give ømme ben.

Her kommer han i fuld firspring ;0)
De næste dage skal bruges på familien og andet omkring os, for på mandag skal jeg på kursus i 6 uger.
Det er de der 6 ugers selvvalg, som jeg lige har nået at finde, altså finde de to kursus som jeg tror vil hjælpe mig.

Sjovt som jeg kan mærke forskel på sidste uge og denne. Bare fordi jeg ikke skal være jobsøgende, så slapper hele min krop fuldstændig af.
Nå men det vil jeg udnytte kraftigt og slappe 110% af resten af aftenen UDEN forbold på flimmeren (hurra for mere end et TV!)

8 kommentarer:

  1. Du trængte vist til den efterårsferie - så skynd dig at nyde resten ;-). Så er der forhåbentlig masser af energi til 6 ugers-kurset. Pøj pøj med det!

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh jeg nyder. Sidder i et sommerhus på Falster og håber tiden står lidt i stampe, så weekenden bliver lidt længere.
      Og tak, jeg håber det bliver godt med de 6 uger :09

      Slet
  2. Nyd din ferie !
    Jeg har haft ferie og jeg har nydt den :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør jeg også!
      Og du er nu med overskud på energikontoen. Dejligt :0)

      Slet
  3. Det må da se lidt spøjst ud at give en hånd med til et løb :-D
    Nej, undskyld. Jeg er fuld af beundring for dem, der gider og har overskud til den slags, men det er vel en af de få fordele der må være ved at være arbejdsløs.
    Hvor er det godt for dig, at du ikke skal tvangsjobsøge de næste seks uger - kan godt forstå, at du har tænkt dig at nyde dem!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Ellen, det burde være et ben ;0D
      Det er også kun fordi jeg er arbejdsløs. Jeg har tid til at se hvordan Yngstes klasse fungere og hvordan lærerne er.
      Det er rart at jeg ikke SKAL finde de x-antal jobs pr uge, men måske ligefrem giver pote ikke at skulle fokuserer på at finde job!
      Første kursusdag er overstået og jeg er hjernetræt ;0)

      Slet
  4. Håber du har nydt ferien :) Skønt at du vil hjælpe i skolen :) Knus og god weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har nydt og slappet af og oven i købet efter at have givet en hånd på skolen :0)
      Knus og dejlig aften til dig!

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺