11.9.13

'Lasten' af Hanne Bech Hansen

Jeg har fået læst en bog!!!
Det er godt nok stort!!



Med 'Søndag' for et par måneder siden (vel omkring marts...) var Hanne Bech Hansens bog 'Lasten'.
Den måtte jeg lige læse, for som forhenværende Politidirektør, må hun have en masse baggrundsviden.

***
I Hellerup bliver en mand skudt ned i et indkøbscenter af tre hætteklædte mænd. Eftefølgende bliver et vidne myrdet. Den ung nyudnævnt vicepolitikommisær bliver sat på sagen og hun kæmper med måde fordomme og forbryderne. Hun skal finde morderne og hun skal finde motivet til mordene, som viser sig at have med bortførelse af asiatiske børn, som skal sælges i Europa.
                                                                                                                                   ***

Bog var go', men ikke så go', at jeg var ved at falde bagud af spænding. Nu er det hendes anden (den 1. har jeg ikke læst), så det kan være hun bliver bedre med tiden. Den var dog så god, at jeg ikke lagde den væk efter et par kapitler.

Hun får en chance til :0)

4 kommentarer:

  1. Jeg har ikke læst nogen af hendes bøger, men det kunne være man skulle prøve. ;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi har jo heldigvis ikke altid samme smag, så det kan jo være du syntes hun skriver rigtig godt (eller total elendigt). Jeg overvejer at få fat i hendes første bog, for at se hvordan den er :0)

      Slet
  2. Jeg har kun læst den første - og den var jeg ikke så forfærdelig imponeret over - men nr. 2 skal også have chancen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anette, så er jeg ikke helt ved siden af. Syntes den var læsbar, men ikke så jeg bare måtte have en mere at læse!

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺