6.9.13

Hele 16 år i dag

Så er det Frøkenens fødselsdag i dag og min 1. klasses datter bliver 16 år.
Vejret er dejligt og hun mener, at det simpelthen er fordi hun har været sød i det forgangne år ;0D



Vi, Frøkenen og jeg, nød en stille og hyggelig morgenmad sammen, da hun først skulle møde kl. 10.05. Dejligt Pampasbrød, bacon og blødkogt æg.

Nu står den på sushi til aften på restaurant og derefter skal hun til klassehygge hos en pige fra hendes gamle 9. klasse.

Så er man altså blevet stor, når der er fester med jævne mellemrum ;0)

8 kommentarer:

  1. Kære Kari
    Tillykke med Frøkenen og ja, de bliver lige pludselig store..
    Ældste sønnen her på 10 år, har netop sagt "jeg bestemmer selv, hvornår jeg vil i seng..."
    Knus og god weekend / RikkeBo

    SvarSlet
  2. Kære RikkeBo,
    Tusind tak :0)
    Ja lige pludselig sker der noget. Her er det sket inden for 4 månder. Hun er blevet en 'festabe', men det bliver man nok, når man bliver en gymnasiepige ;0)
    Den med sovetid har vi også 'kæmpet' med. Er endt med at de bare skal blive på værelset og så så vi til dem og til sidst blev det sengetid med OK fortegn.
    Knus og god weekend ☺

    SvarSlet
  3. Et stort forsinket tillykke til Frøkenen, håber I har haft en dejlig dag. ;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Annemarie :0)
      Hun har haft en dejlig dag med masser af venner omkring sig.

      Slet
  4. Lidt forsinket - men stort tillykke med Frøkenen. Det lyder som en skøn start på dagen med morgenmad bare jer to :) God weekend. Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Anette :0)
      Det var rigtig hyggeligt, bare os to. Senere var vi jo alle samelet på restauranten og det er lidt mere livligt ;0D
      Knus og god weekend!

      Slet
  5. Stort tillykke med din datter og sikken et skønt vejr det var i går ,så jeg ved din datter og min søn har været søde :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Helle :0)
      Vores børn må have været rigtig søde. Husker at vejret ikke ar aller bedst, da Frøkenen blev født. Så mere på vejret udenfor end på Prinsesse Dianas begravelse. Fjernsynet på barselsgangen duede nemlig ikke ;)

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺