9.9.13

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-...-17-...-25-...-31-...-39-...-46 år

Pyh! Der er langt op til min nye alder!
Så langt at jeg ikke orkede at skrive det i går, på dagen ;0)

Dagen i går blev nemlig brugt på ishockey. Helt fra 7.30 til 15.15.
Yngste skulle til sin første U9 cup og debuterede også som målmand.

Vi var oppe og give en hånd med, så det sidste var på plads, inden de andre hold kom. Vi gav også en hånd med, da alle de andre hold var taget hjem igen.

'Vi' stillede med 2 hold og begge hold kom på 3. pladsen i deres respektive grupper.
Yngste syntes det var så sjovt, at han her til morgen hellere ville til Cup end i skole ;0)

Yngste redder mod KSF
Nå men nu er der (heldigvis) 2½ måned til næste fødselsdag i familien. Tre på 15 dage er rigeligt ;0)

8 kommentarer:

  1. Tillykke med dagen og velkommen til 46. Det er slet ikke så tosset. Jeg ved det, for jeg har været her en måneds tid :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Susanne :0)
      Nej det er ikke så tosset nu her dagen derpå ;0)

      Slet
  2. Tillykke med fødselsdagen i går :) Jeg er 50 og det føles også fint ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Helle :0)
      Jeg forbereder mig også på at 50 nærmer sig. Glædede mig til at blive 40 år, men det blev ikke helt som drømt, men måske 50 bliver bedre ;0)

      Slet
  3. Tillykke med fødseldagen, 46 er jo ingen alder. ;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Annemarie :0)
      Nej jeg ved godt, at der er flere dejlige bloggere som er ældre, men jeg prøver at følge med ;0)

      Slet
  4. Ja også her et stort tillykke med fødselsdagen. Det lyder som en travl - og hyggelig dag :) knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Anette.
      Det var en hyggelig og kold dag :0)
      Knus

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺