24.8.13

Hele 7 år

Så gammel bliver Yngste i dag!




Begavet er han blevet. Skateboard, bløde bukser og et bælte af Far, Storebror og Mor og en Build-a-bear af Storesøster. En dejlig fødselsdagskorthilsen fra Søster-i-♥ og familie (I ramte rigtigt med kortet ;0)  ) og et gavekort og fødselsdags hilsen fra en del af familien i Jylland med et gavekort til BR, som faldt rigtig godt. Han ønsker sig nemlig også et løbehjul som kan gnistre og det er ikke billigt, så det ønsker han sig penge til i år.

I aften står den på McDonalds til aftensmad og så bager og laver jeg en god medalje med creme og hele svineriet som fødselsdagskage.

Tillykke min lille terrorist. Håber du får et dejligt 7. år af dit liv!

10 kommentarer:

  1. Stort tillykke med sønnen :)

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med ham. Det er skønt at blive fejret og få hilsner, god mad og dejlige gaver :) Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Anette :0)
      Det er skønt at blive fejret og Yngste har fået hele pakken ;0)
      Knus

      Slet
  3. tillykke med din store lille dreng :-)håber I har haft en dejlig dag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Helle :0)
      Jeg syntes det var en god dag og det tror jeg også Yngste syntes. Han var til sidst træt og umulig ;0D

      Slet
  4. stort tillykke med drengen. ;-D

    SvarSlet
  5. Lykke, lykke - til mere lykke! Ja, det går så stærkt - snart skal han på UNI :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak tusind tak Lone :0)
      Meeen rolig nu!!! han skal lige overstå 1. klasse inden vi sender ansøgning til UNI ;0D

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺