7.8.13

Gadeteater på havnen

Lidt totalteater var der over stykket. Der blev spillet både på og
neden for scenen.
Her til aften tog vi på Nivå havn.
Der er gadeteater festival i Fredensborg kommune og på havnen var der en gratis forestilling med Kristian Halken.
Stykket hedder 'Det 9. segl' og er et stykke som både har musik og humor. Stykket foregår på både dansk og svensk og det handler om teaterdirektøren der spiller online skak og en dag bliver udfordret af en, i den by teateret er kommet til. Her bliver det så danskerene mod svenskerne. Jeg kan rigtig godt anbefale stykket. Det er sjovt og der er rigtig mange sjove indslag!
Jeg har fundet lidt om stykket her og her.

Skulle det friste, så bliver stykket opført i Humlebæk Centeret i morgen d. 8/8 kl. 19. Det varer ca. 45 min.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺