7.8.13

17.497

Så mange skridt brugte Yngste og jeg på at komme hjem, efter en tur i centeret i nabobyen. Her skulle vi forsyne Yngste med blyanter, tusser, saks m.m. til penalhuset.
Der skulle også spises lidt frokost. Yngste er ikke vant til hyggefrokost, så det skulle han selvfølgelig have i dag. Han valgte og det blev til Nachos og pommes frites. Det behøver vi så ikke få foreløbig!

Turen hjem taget til fods. Yngste skulle lige overtales, men med en is i sigte, så er en gåtur let at komme igennem.

Vi holdt lige indenom en dyrehandel, for jeg havde lovet at Bulder skulle have et halsbånd. Det blev til en sele istedet for.

Ja Bulder er en tøjhund ;0)
Nu skal jeg så lige have lavet en hundesnor. Sådan en var lige lidt for dyr til en tøjhund ;0)

Hos vores Netto har de nogle søde magnet opslagstavler, med 4 magneter, til en flad 10 krone. Jeg havde købt en som et får, men selvfølgelig ville Yngste have den som en ko, så nu har jeg købt en ko til ham også. De er altså søde!!

De var lidt træls at fotografere, da de er i plast endnu,
men de skal ikke pakkes ud lige nu.

8 kommentarer:

  1. Ja så har du mere end nået de 10.000 skridt pr dag, i dag.. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. JAAA! 1½ dags trav, selvom man ikke kan gå på forskud ;0D

      Slet
  2. Hvor er det flot, at I fik gået så mange skridt - ja, dybt imponerende :-) Det lyder som en dejlig tur til nabobyen! Klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Jeg var også forbavset, men det var også en god gåtur. Jeg var også imponeret over Yngste som sagtens kan styrte rundt en hel dag, men protesterer når den står på gåture :0)

      Slet
  3. Flot klaret at i gik så meget :D Fin tavle du har købt til yngste :) knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, ja det føltes dog ikke så langt, men vi er begyndt at lære bilmærker og så glemmer man hurtigt :0)
      Jeg syntes også de var søde og troede at en tavle som et får var lige en drengesting, men så ville han lav en ko ;0D
      Knus

      Slet
  4. Selvfølgelig skal hunden da have et ordentligt halsbånd. Man snakker så dejligt på sådan en tur, og en gang imellem er det altså dejligt bare at være 2 i et godt stykke tid.

    SvarSlet
  5. Det skal hunden da og også en snor! Snoren skal jeg så lige have lavet... ;0)
    Vi hyggede og snakkede og nød turen, men det har altid været en fornøjelse at være alene med ham :0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺