9.7.13

Tirsdag med sol, vand og udland

Vi har været langt omkring i dag, hvis man tæller kilometre.

Kronborg på en sommerdag er et dejligt sted. Vi var ikke inde på slottet, men holdt os til de grønne område udenfor.
Her blev Yngste fotograferet i bedste Hamlet stil ;0)


At være eller ikke være...
Mange steder på fæstningen vokser der ukrudt ud af væggen. Snerler er noget stads at have i haven, men hængende ud fra en mur (som ikke er ens egen) ser det faktisk fint ud.


Så tæt på færgelejet i Helsingør, kunne vi ikke stå for og derfor tog vi et lille smut til min farfars fædreland.
Her blev Yngste selvfølgelig sulten og så var der lige en MAX og der havde vi ikke været før, så godda' godda'.
Vi fik en burger og Gemal, Yngste og jeg skulle også lige smage en Handgjord Lyxshake.
Gemalen fik med blåbær og Yngste og jeg med Hindbær. Nøj de var gode. Langt bedre en det sjap man får på McDonalds!


Så tilbage til færgen og hjem til fædrelandet og en tur gennem Helsingør inden vi trillede hjemad igen.
Det blev for meget for Yngste der lukkede øjnene omkring Espegærde.


Selvfølgelig fik jeg taget ud til besværlig aftensmad (= aldrig prøvet før), men det lykkedes, at få det til at ligne, hvad jeg havde taget ud til, nemlig Samosa. Om et smagte som det skulle, ved jeg ikke, men Yngste kunne li' det, eller nærmere fyldet faldt i hans smag ;0)


6 kommentarer:

  1. Dejlig tur I har været på.. :-)

    SvarSlet
  2. I kommer da lidt omkring, herlige billeder af Yngste. ;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, i går var vi langt omkring. Nok også den eneste gang i denne ferie ;0)

      Slet
  3. Sikke en dejlig tur. Det er dejligt at have nogle fælles oplevelser, når det nu er ferie.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den var dejlig og en fælles oplevelse :0)

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺