2.7.13

Det var en helt del bedre i dag

Tirsdag har været en del bedre.
Solen har skinnet og det har været varmt, når den - solen - har været fremme.

Så derfor blev det da til en indendørsdag, en stor del af tiden...
Vi var en tur i IKEA i Taastrup. De har noget som vores 'lokale' ikke har.
Den er så godt nok ikke så hyggelig, som vores 'lokale', men stor...



Efter IKEA, gik turen til City 2. Det er godt nok længe siden jeg har været der sidst, men jeg er ikke gået glip af noget! Nøj hvor er det et kedeligt center! En del tomme butikker. Hurtigt gennemgået.

Videre til Waves, hvor jeg lige skulle have noget. Det center er da en hel del mere levende. Masser af butikker! Åbne butikker.
Der nede er jeg vild med deres Bonnie dyrehandel. De har 3 blå ara og 4 mindre papegøjer der er utrolig kælne og gerne vil sidde på skulderen af os, når vi kommer ind. Elsker at komme der ind ;0)

4 hyggelige timer hos vores venner blev der også tid til, og så en tur i Bilka, for lige at finde lidt vi manglede og så hjem.

Vi var ude hos vores venner.
Beviset er her. Yngste havde sendt en bold op på taget...
Og det er så der vi er nu. Godt trætte.

8 kommentarer:

  1. Der er mange centre der er kedelige, godt at Yngste kunne få hjælp til at få bolden ned. ;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Der findes rigtig mange kedelige centre, men Waves er ikke et af dem, yntes jeg. Der er mange butikker og mange mennesker. I City 2 var det næsten kun forældre med børn, der skulle lege på torvet.
      Gemalen prøvede at få bolden ned, ved at have Yndste på skulderene, men det var ikke højt nok, så en trappestige åtte der til ;0D

      Slet
  2. Uhhh en masse store butikker og centre du kom igennem i går, det havde jeg aldrig klaret.. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu var der jo ikke så meget at se på i City 2, så det gjaldt nok ikke helt ;0)

      Slet
  3. Vi kunne være stødt ind i hinanden :-)
    Ærgerligt at I fik sådan et indtryk sf City 2 men sådan er det jo i byggefasen Inden længe åbner danmarks outlet med hele 80 butikker og jeg glæder mig helt vildt *hi hi*
    Go' aften til dig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så du er en vestegns pige, måske ;0)
      Jeg kan huske City 2 fra 80'erne,hvor jeg boede i Brøndby Strand. Jeg mindes centeret som et med mange butikker og meget liv.
      For 9 år siden kom jeg forbi igen og der syntes jeg det var dødt, men hvis de er ved at lave noget nyt derude, så vil jeg glæde mig til at komme forbi igen! :0)
      Go' aften til dig :0)

      Slet
    2. Helt klart vestegnspige *hi hi*

      Slet
    3. Det kan jeg ikke helt kalde mig, men boede 9 år der, så lidt vestegnspige er jeg, bare en 10-15% *hi hi*

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺