20.7.13

Aftenens dessert

Når jeg nu ikke kan finde ud af at skrive indlæg om hverdagen, så må jeg blogge om hvad vi hygger med på en lørdag f.eks.



Aftensmaden stod på pangasius bagt i ovn med frisk pasta vendt i citronolie og ærtepesto til. 
Ærtepestoen var rigtig go'. Det har jeg ikke prøvet før, men når Gemalen spiser den uden noget til, SÅ er den go'! ;0)



Desserten var en en mandelbund (fra et Netto Limeblad) som vi så fyldte med vanilieis, jordbær, flødeskum og chokoladesovs.
En rigtig sommerdessert :0)

8 kommentarer:

  1. Desserten ser skøn ud - bliver jo helt fristet til at smække sådan en sammen :-).

    SvarSlet
    Svar
    1. Det syntes jeg du skulle gøre. Hygge i ferien er en go' ting :0)
      Fortsat go' ferie!

      Slet
  2. Mums den dessert kunne jeg altså godt tænke mig et stykke af.. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skal se om jeg kan huske at give besked, næste gang jeg laver den ;0D

      Slet
  3. Lagkagen vil jeg gerne spise toppen af uden chokoladen, og bunden må I andre gerne dele. Hvis der bliver serveret flødeboller og isvafler for mig, spiser jeg kun toppen og resten får Allan :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er ikke til sødt, eller bare ikke til kage, tyder det på. Min mor ville have sagt lige præsis det samme ;0)
      Jeg kan nu godt li' bunden på flødeboller, men helst kun en, de er temmelig tørre ;0)

      Slet
  4. Den ser lækker ud den dessert, ;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Den var go'! Annemarie ;0)

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺