20.7.13

Afgang!

I dag har været Store rejsedag hos myrene.
Så ud af vinduet ca. 16.40 og der var livlig trafik på terrassen.
Yngste så det også og med M O R D skrevet i panden, syntes han, vi skulle se at få kogt noget vand, så vi kunne koge dem til døde.



Jeg havde altså bare ikke lige lyst til at skulle koge 10 L. vand for at tilfredsstille hans lyster (havde også lige siddet og set Miss Marple, så min lyst var styret).

Og nu ca 30 min senere, er de vist alle godt på vej til nye destinationer og nye arbejdspladser ;0)

6 kommentarer:

  1. jeg har dem også og jeg HADER dem !

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har dem skal også - indenfor!!
      Der er insekter jeg hellere vil dele bolig med. Edderkopper f.eks. ;0)

      Slet
  2. Kære Kari..
    Alt andet "næsten" end flyvemyre... I hate them....!!!
    God lørdag aften / RikkeBo

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære RikkeBo,
      Jeg bryder mig altså heller ikke om dem!
      Men vi har haft dem indefor i mange år, trods heftig bekæmpelse...
      Nu er dem sæsonen ovre og der er et lille år til næste gang...
      God lørdag aften til dig!

      Slet
  3. Vi har også myrer, men heldigvis ikke indendørs, håber også snart at vores flyver fra reden. ;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Vær I glade for det, for de er til stor irritation.
      Er de ikke fløjet endnu? Vi er (næsten) fri nu :0)

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺