3.6.13

Og alderen er 53 år...

Ti'hverti'fald, når jeg laver en blæseprøve hos lægen...
Efter mange år med allergi, er jeg begyndt at få problemer med vejrtrækningen. Ikke hver dag, ikke hver måned, men nok til, at jeg gerne ville høre om det nu er helt ok.

Det er det så, forstået sådan, at jeg har sarte luftveje, som let bliver påvirket og derved generede.
Jeg har fået en inhalator til akut brug og det holder vi os til foreløbig. Så generet er jeg heller ikke, men når åndenøden rammer, så går det nogle timer inden jeg er mig selv igen.

I dag er jeg ok og jeg vil nyde en aften på terrassen :0)

2 kommentarer:

  1. Det lyder ikke rart - godt du blev tjekket :) Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det heller ikke, men jeg er glad for at jeg ikke har astma, men kun får små anfald, når jeg bliver udsat for bestemte ting.
      Knus

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺