7.5.13

Spændende program på TV2 Fri



I dag fik jeg taget min TV2 Fri mødom.
Det var lidt med blandede følelser, her på førstedagen, men jeg tror det kan blive en kanal for mig. Den indeholder rigtig mange af den type udsendelser, som jeg elsker: Mad, design, hobby og fritid.

I dag så jeg en udsendelse som hed 'Kirstie homemade home'. Kirstie Allsopp indrettede med loppefund og hjemmelavede ting og gav ideer m.v.

Jeg fandt lidt sekvenser med hende på Youtube, mere om programmet Canal 4's hjemmeside og så er der hendes hjemmeside.
Bare hvis I var interesserede ;0)

4 kommentarer:

  1. tak for link det skal jeg da se nærmer på :)

    og nu er det sommer :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber du kan bruge dem :0)
      Jaa!! sommeren er på vej! Altså bare ikke lige i dag... ;)

      Slet
  2. Jeg har endnu ikke set kanalen - gad vide om vi også har den. God tv-kigning ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anette :0)
      Det er jo ikke alle der kan se den endnu, men det kommer nok.
      Det er så spændende om den kan blive et hit.

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺