10.5.13

Lidt til en lille pige

Mellem jobsøgningerne og alt det andet der bliver gjort, når man er hjemme hver dag, så bliver der strikket.

Jeg faldt over en opskrift på en bluse til børn, strikket oppefra og ned. Den er dejlig let at arbejde med og jeg er nu igang med den 3.

Den første var til Yngste og den er endnu ikke fotograferet, men det kommer.
Nr. 2 er til min lille frk. Himmelblå, min venindes 3-årige datter.
Den er strikket i garn fra lageret, garn købt i ALDI for længe siden og er en merciseret bomuld. Opskriften stammer fra Hendes verden.



Jeg strikkede en række hjerter hele vejen rundt, for at bryde det ensfarvede look.


Afvigelser fra opskriften: Halsen er kun på 3 pinde rib, istedet for 12 pinde.

Nu glæder jeg mig til at få den afleveret :0)


6 kommentarer:

  1. Hvor er den sød :) Mon ikke modtageren bliver glad for den :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak.
      Jeg tror hun bliver glad. Det gør hendes mor ;0)

      Slet
  2. Hvor er den fin...jeg kan godt forstå, hvis modtageren blev glad. God søndag til dig ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Gitte!
      Nu skal jeg bare lige have arrangeret et besøg, så den kan afleveres :0)
      God mandag til dig

      Slet
  3. Hvor er de fine :-)

    tak for tippet.

    god søndag

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺