5.5.13

Årets rookie


Det blev Yngste i går til afslutningsfesten i ishockeyklubben i går. Altså på U7.


Egentlig ville vi ikke have været med, men da træneren ringede op og fortalte Gemalen, at Yngste var kåret, ville vi da ikke gå glip af det.

Desværre havde hverken træner eller hjælpetræner forberedt en tale til U7/U9 vinderne, men Yngste er stolt af trofæet.

Og hvad er så lige en rookie så?
Jo, jeg har læst mig til, at det er en der har vist meget fremgang i det år, der er gået som nybegynder (man kan kun vinde hvis man er 1. års spiller på holdet).
Og Yngste har haft fremgang, de sidste par måneder, efter vi fik pillet unoder ud af ham og efter han har bestemt sig for at han vil være målemand (som han kalder det)

Nu er han ved at finde ud af, hvor han skal sætte trofæet, for der skal være plads til alle de mange han regner med at få gennem de næste mange år... ;0D

4 kommentarer:

  1. Stort tillykke til den lille ishockey-spiller, ja han må sørge for at der bliver plads til alle pokalerne.. :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi takker :0)
      Han regner vist med en hvert år ;0D

      Slet
  2. Stort tillykke til sønnike med pokalen. Det er da flot!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :0)
      Ja, det syntes jeg også, for der var mange nye der startede sammen med ham :0)

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺