6.4.13

Rød

Er egentlig ikke en farve jeg er god til, men jeg har altid ønsket mig en rød anorak. Sådan en til vinterbrug. Men den er dyr og had nu hvis jeg ikke er til at skulle tage min jakke af over hovedet...

Men i sidste weekend var der en anorak, rød, i føtex katalog i en forårsversion til 'bare' 399,-
Den måtte jeg altså bare eje! så tirsdag morgen, efter at have sendt Yngste i skole, cyklede jeg op i vores nye føtex. Men nej, de havde ikke fritidstøj/sportstøj, ej heller herre og børnetøj og kun lidt dametøj.
ØV ØV ØV...

Torsdag var jeg i Lyngby, da jeg skulle til et arrangement hos konsulenten og der, i føtex i Storcenteret havde de en!!
Så nu er jeg ejer af en rød anorak :0)


Som barn i 70'erne havde jeg en i brun fløjl. Den behøver ikke en gentagelse ;0)

10 kommentarer:

  1. Det er en fed cykel-anorak du har købt dig.. Jeg er vild med rød, men ender ofte med at købe sort.. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er rigtig lækker at cykle i!
      Jeg er også mest til sort, grå eller hvid i overtøj, men en rød anorak har altid stået på min ønskeseddel :0)

      Slet
  2. Nøøøj, den er smart!! Gad vist om de har sådan en her i Frankrig...god søndag til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er så fed, Lone!
      Jeg vil da tro, du kan finde den i Frankrige. Helt sikkert i en meget bedre kvalitet.
      Og god lørdag til dig ;0)

      Slet
  3. Ej, hvor er den fed - jeg synes også, at rød kan være lidt hidsig, men den der er bare flot (:

    - Kit

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er nemlig fed Kit og til de penge!
      Rød kan være hidsig og til en frakke ville jeg betakke mig, men til hverdag på cykel, er det perfekt :0)

      Slet
  4. Hvor er den smart ;) Tillykke med den nye anorak :)

    SvarSlet
  5. Den er fin, håber du bliver glad for den, tillykke med den.. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak.
      Jeg tror jeg bliver glad for den. Den er dejlig at have på :0)

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺