2.4.13

Pak-æsel

Så er min cykel blevet udstyret, så den kan betjene mig, i min nye stilling som arbejdsløs på tilbudsjagt.

Med bare en enkelt cykelkurv foran, var der ikke plads til så meget og da jeg skal motionere og det skal være på den gratis måde, så må tilbudsjagt være den rette vej (og næsten et kinderæg; 2 ud af 3 fornøjelser).




Cykeltaskerne er et sæt billige fra Harald N. til dem nette sum af 89 kr. Og ærlig talt så er det en billig løsning, fremfor den livsfarlige med en pose på bagagebæren og en på hver side af styret!

Indkøb kan klares efter aflevering af Yngste i skole og så skulle der stadig være tid til jobsøgning, samtaler m.m.

Nu håber jeg selvfølgelig ikke, at det kommer til at blive en ny "hobby". Vil da heller have et job!

9 kommentarer:

  1. Fint udstyr, så er det bare afsted på tilbuds og jobjagt.. :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Det kunne da være fedt om man kunne 'købe' job på samme måde som en pakke smør ;0)

      Slet
  2. Det ser da godt ud, og motion ad den vej er da bare perfekt. Jeg sender held og lykke på din vej, så jobbet forhåbentligt snart falder ned i cykelkurven. God dag til dig ..knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, man tænker på, hvad der skal transporteres hjem. Kun der vigtigste og praktiske kommer i kurven :0)
      Tak,det håber jeg også!
      God aften og knus

      Slet
  3. De ser superfine ud de cykeltasker. Sådan et par tror jeg også, jeg skal have i hus. De er gode til sommerudflugterne og ikke mindst, indkøb, som du er inde på. Og motion kan vi ikke få for meget af :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. De kan ikke indeholde store mængder, men til en tur i det grønne med tæppe, mad og drikke, så er de helt fine og til den pris kan vi alle være med.

      Motion - Det er bare at komme igang... Det er svært, men nødvendigt :)

      Slet
  4. Fint, forårsagtigt - og praktisk. God jagt :-)

    SvarSlet
  5. Gittesp, nu kan jeg godt se, at du har et problem med at kommenterer her.
    Jeg har en sød kommentar liggende i min indboks, men den er aldrig nået her ind.
    Jeg ved ikke helt hvad der gør det. Denne gang fik jeg i det mindste et hint om at du har skrevet.
    Gitte's kommentar: Fint, forårsagtigt - og praktisk. God jagt :-)

    Tak, ja forårsagtige og meget praktisk :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er mærkeligt.... men jeg må bare blive ved at skrive - og så håbe at du modtager :-)

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺