11.4.13

Han er nu betænksom, den lille gut!

Yngste tænker på andre, når han er i skole.
I går da han kom hjem kom han med følgende:

Yngste: Mor, ved du hvad?
    Mig: Nej! 
Yngste: Sofie havde ikke nogen lille madpakke med i dag, så jeg gav hende et stykke af mit
           bacon! (Sofie sidder ved siden af Yngste)

Den lille madpakke er til formiddagen og bacon'et hun fik var i hans frokostmadpakke, så han har virkelig tænkt over hvordan han har kunne hjælpe hende og ikke skulle give hende hverken frugtstangen eller knækbrødet fra sin lille madpakke.

Det syntes jeg jo er stort, da han ikke deler ud af de ting han elsker og for øjeblikket er det bacon, som han får lidt med af.

Om hun blev mæt, melder historien ikke noget om, men han ved hun elsker bacon, for hun snuppede et stykke for et stykke tid siden og det passede ham ikke!!

10 kommentarer:

  1. Ja han er da en sød og betænksom lille fyr. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg håber han holder fast i det resten af livet ;0)

      Slet
  2. Kære Kari..
    Det er en sød beretning...
    Har netop haft legegruppe med Yngstes klassekammerater.. 1. klasse, der er fart på..:o)
    God Torsdag / RikkeBo

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak RikkeBo :0)
      Der er gang i dem i den alder. Kan bare se hvor livlige de er kl. 8 om morgenen i centralrummet. Der bliver ikke gået rundt, der bliver løbet ;0)
      God aften
      Kari

      Slet
  3. Det var da rigtig sødt yngste og så bacon som han elsker. det det var flot.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er lidt imponeret, Conny.
      Han deler ellers ikke ud af det han kan li' hvis ikke han kan få mere ;0)

      Slet
  4. Hmm kan jo godt være svært at vælge hvilken af sine yndlings-spiser man skal dele ud af.. :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ja, hvor ville det mærkes mindst og med 3 små stykker bacon, så var det nok der ;0D

      Slet
  5. Hvor fint ... og så lige hans bacon :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er rart at vide at man ikke dør af sult, hvis han her lidt tilbage også selvom det er bacon ;0)

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺