3.3.13

Nogle gange ser man frem til mandag...

Lidt sådan har jeg det i dag.

Gemalen havde ferie i sidste uge og det var faktisk godt, for Yngste var varm mandag morgen og da jeg kom hjem om eftermiddagen havde han en temperatur på 39°
Resten af ugen er det gået op og ned med ham. Fredag var han feberfri.
Torsdag begyndte Gemalen at snotte vildt, sammen med Yngste og det er fortsat weekenden over.
Derudover fangede Gemalen en ræsermave i nat og har været godt ramt i dag og Yngste har været over over træt. Han sov længe og tog en lur sidst på eftermiddagen. Han er ellers en dreng der ikke sover sit liv væk.

Så nu ser jeg faktisk frem til at skulle på job i morgen, selvom jeg egentlig ikke lige gider det!

Foråret har set forbi i dag og solen har givet livsenergien et spark (og fremvist en kedelig side også; alle vinduer trænger til at blive pudset...).

10 kommentarer:

  1. Øv hvor træls med sygdom i hjemmet. Håber de begge er ved at være friske igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja og så en hel uge. Gemalen er taget på job, så mon ikke han er ok. Yngste er meget træt, så nu må vi se :0)

      Slet
  2. Håber i snart er friske alle mand hjemme hos jer. Det er sjovt som folk (inclusiv os) får trang til at pudse vinduer - og vaske bil når solen skinner. Så kan man virkelig se al skidtet :D God søndag aften.

    SvarSlet
    Svar
    1. Gemalen er taget afsted, selvom han var tidligere oppe end uret. Yngste er bare træt træt træt, men det går forhåbenlig over igen.

      Der er meget der trænger til en forårsomgang og ja bilen er også slem ;0)
      Rigtig god mandag!

      Slet
  3. Øv, håber de snart kommer sig, det er sgi ikke sjovt med alt det virus der huserer i øjeblikket.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er øv, men jeg tror vi han holde det til bare far og barn. Vi andre virker (indtil videre) upåvirket :0)

      Slet
  4. Sikke en omgang. Jeg har også en enkelt gang forladt hele hytten og 4 syge for at flygte på arbejde. forhåbentlig har I fået stoppet det onde, så ikke alle bliver ramt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skulle vist også have snuppet arbejdet i sidste uge.
      Snotten har invaderet mig og jeg vil finde min seng om lidt. Er helt flad med hovedpine.
      Men de store er sluppet ;0D

      Slet
  5. Rigtig god bedring med Yngste - det må have været en meget hård uge for jer. Klem ♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Kan er ikke helt frisk endnu, selvom han er i skole. Han enormt træt.
      Og så kan jeg fortsætte sygeforløbet :0)
      Klem ♥

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺