7.3.13

Jeg skal lige have noget hjælp!

Nu må jeg lige have noget hjælp af jer håndarbejdsentusiaster i Blogland!

Min leder spurgte, om der var noget jeg ønsker mig i afskedsgave. De havde selv tænkt på noget med strik...

Og ja hvorfor ikke. Strikkebøger f.eks.
Men hvilke strikke/hæklebøger må man bare eje, uanset om man er nybegynder eller garvet indenfor det?
Hvad kunne I foreslå?



Jeg blev noget forvirret, da jeg liiige ville tjekke hvad der fandtes på markedet og så tænkte jeg straks på mine gode venner her inde :0)

Kom med et bud! :0)

4 kommentarer:

  1. Gavekort til sommerfuglen. Den ultimative lækreste butik udi garn.
    Garn er bedre end strikkebøger, for dem kan man låne på biblio.
    Høh, jeg fik en kogebog i afskedsgave (spis grønt hele ugen) den skal byttes til Benny Andersens samlede digte. Det er "more fun" at læse digte end kogebøger!! Der er så rigelige muligheder på nettet.
    Håber du er OK med afskeden???

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Kisser.
      Det kunne være en blanding. Jeg er lidt en person, der gerne vil kunne tage en ting og mindes og garn er en forbigående ting.
      Men den er med på ønskelisten :0)

      Slet
  2. Jeg er helt blank.. mon ikke nogen kan hjælpe bedre end jeg.. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også blank! det er svært at finde på noget :0)

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺