21.3.13

Jeg har krammet!

Har jeg. Ikke i dag, men i går.
Det var farvel til jobbet, med stort fremmøde, fine gaver og en masse krammer.

Dagen var underlig. Man møder og lige pludselig er det frokosttid. Så hurtigt plejer det ikke gå.
Ned i kantinen efter kantinelukketid og hente store tallerkener til kagerne og så var klokken lige pludselig 14.00.



Jeg vil tro, at alle 60, som havde sagt ja tak til invitationen mødte op og jeg vil tro, at jeg fik et fravelkram og 'god vind fremover' fra 98% af dem. Kram af kollegaer jeg har haft meget at gøre med og af kollegaer jeg har haft faglig kontakt med.

Jeg trakterede med kage, da jeg ikke selv er til vin og øl, som mange bruger. Så hjemmebagte chokoladekager og 2 slags småkager.



Mine gaver var lige i øjet (jeg var blevet bedt om en ønskeseddel): En lækker cykelkurv fra reisenthel, et krus fra Royal Copenhagen og 3 krimier. Den ene skal lige byttes, da jeg har den. Der kom også 2 flasker rædvin og et fint vedhæng til mit armbånd. Vedhænget fik jeg af min søster-i-♥. Hun havde fået planlagt en tur til hovedkvarteret, for at sige farvel ;)
Tak fordi du kom Søs!



Og pludselig var det tid til at lukke computeren for sidste gang, afleverer adgangskortet og sige farvel.

22 kommentarer:

  1. Selvom det var en fin afsked så må det også have været lidt trist. Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Egentlig ikke trist, men vemodigt. Men med en god følelse.

      Jeg blev og jeg kæmpede mig gennem dagene frem til i forgårs. Så nu vil jeg med godt samvittighed søge job som kan gøre mig glad.
      Knus

      Slet
  2. Flotte gaver du har fået! Det må have været en underlig og lidt træls dag. Mange knus og god weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er meget glad for dem. Glæder mig til at cykle en forårstur og vise c
      kurven frem. Den er mindre end min anden cykelkurv, så den er til 'pæn brug':0)
      Jo det var en underlig dag, men det havde det nok også været hvis jeg selv havde sagt op :0)
      Rigtig god weekend og knus!

      Slet
  3. Skønt at du fik en fin afsked med gode kolleger. Fine gaver :-)
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var jo spændende om der var mange der ville komme og sige farvel, men næsten alle kom og det var rigtig dejligt at så mange ville.
      Og gaverne, dejlige minder :0)
      Knus

      Slet
  4. Jeg synes det er så flot gået at du holdt ud til det sidste, det er jeg ikke helt sikker på jeg havde kunnet..
    God weekend, håber du har nye job muligheder i kikkerten.

    SvarSlet
    Svar
    1. Efter jul var det heller ikke sjovt længere. Men nu er det overstået :0)
      Tak Inge og god weekend til dig!

      Slet
  5. Pyh, det har været en svær dag. Når én dør lukkes, åbnes en ny - siges der. Jeg tror på det. God weekend :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror også på det ordsprog. Vi plejer også at sige at det helt sikkert er noget meget bedre der dukker op!
      God weekend :0)

      Slet
  6. En rigtig flot afsked du tog med dine kollega og flotte gaver du har få. Men det må være lidt trist, at skulle sige farvel til sine gode kollega.
    God weekend til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo det er lidt trist. Men sådan er det jo nok altid.
      Nu må jeg se at finde nogle nye kollegaer jeg kan arbejde sammen med :0)
      God weekend til dig

      Slet
  7. Det var dejligt, at den sidste dag var en rigtig god oplevelse - nu håber jeg, du hurtigt finder noget andet. Klem og rigtig god weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var en god oplevelse, men sikkert også fordi jeg var parart og derfor ikke var ked og mismodig over min situation. Og selvfølgelig også fordi så mange gerne ville sige farvel.
      Det med jobbet håber jeg også :0)
      Klem og god weekend!

      Slet
  8. Når der lukkes en dør, så åbner der sig en ladeport... Måske ikke, men jeg kan godt lide tanken. Nu håber jeg, at du finder det, du aller helst vil. God søndag hos jer..

    SvarSlet
    Svar
    1. Verden ligger for mine fødder :0)
      Det håber jeg også og jeg er overbevist om, at det også vil ske!
      God søndag til jer :0)

      Slet
  9. Jeg håber du meget snart må finde dig et andet job - er lidt imponeret over, at du holdt ud til det sidste. Jeg tror, jeg var blevet meget syg på et tidspunkt ;-)
    Jeg glæder mig til min afskedsreception, men det er jo også noget helt, helt andet - jeg fik selv lov til at sige op :-)
    Held og lykke og god påske.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ellen, det gør jeg også.
      Jeg har været i tvivl nogle gange efter jul om det nu var rigtigt af mig at gå tiden ud. Jeg fortryder ikke, men vil nok ikke råde andre til det.
      Det har nok også kun kunne lade sig gøre, fordi jeg ikke har været ked af at jeg blev fyret. Havde jeg været det, så havde jeg nok heller ikke kunne gøre det.

      Det er noget andet, selv at sige op. Så har man overblikket og fremtidsplaner på plads.
      Jeg håber du får en god og mindeværdig afslutning på dit arbejdsliv.
      Rigtig god påske :0)

      Slet
  10. Nej altså, den historie minder mig om hvor svært det var at sige farvel for sidste gang, da jeg pga. helbredet sagde stop på min sidste arbejdsplads, det bedste sted jeg har været, selv om der var mange problemer også der.

    Jeg håber du finder dig selv - det må du næsten allerede have gjort, men nyd ny Påsken, for hvad er det egentlig man holder helligdag for - var det ikke en slags genopstandelse? Nå spøg til side, og glædelig Påske!

    SvarSlet
    Svar
    1. På dagen var det svært, svært at skulle lukke computeren for sidste gang, sige farvel og gå ud af døren og vide at man ikke skal den vej ind igen.
      Jeg har jo haft brug for sparket og nu er det så med at se den rigtige vej og finde lige det, som er drømmejobbet.
      Nej, det er ikke fundet endnu, men jeg håber det sker ret snart.

      Jo det var vist Jesu opstandelse. Den opstandelse kunne jeg godt bruge, og det ku' jo være... ;)

      God påske Donald :0)

      Slet
  11. Sødeste søs,
    Jeg ville slet ikke have været foruden, at være der på din sidste arbejdsdag. Jeg var der på den første og nu også på den sidste. Som jeg sagde, så mister jeg mere end en kollega når jeg er der. Den søde veninde jeg lige kan få et "yes, det lykkes" eller "de er nogle idioter" kram hos er nu ikke længere på lokationen. Men i grove træk er det virksomhedens tab - jeg har dig nemlig stadig i mit liv.

    Håbr du finder et job der giver dig stor glæde og tilfredsstillelse.

    Knus
    Little-sis

    Ps. jeg kommenterer ikke så tit for det virker ikke fra min iPad.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Søster,
      Tak for de søde og fine ord.
      Krammene bliver svære at give, nu der er så mange kilometer mellem os, men jeg kan så håbe, at du indimellem kommer og spiser aftensmad hos os, når du har flere dage her ovre.

      Knus Big-Sis

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺