10.3.13

Fredag med musik

Fredag var Gemalen og jeg sammen med et par venner til dinner og koncert.
Kl. 18.00 blev dørene åbnet i Søhuset i Hørsholm til koncert med Dodo and the Dodos.

Koncerten var forrygende og der var flash back til 80'erne med numre som Sømand af verden, Vågner i natten, Gi' mig hvad du har og mange mange flere.
Og aldersgruppen lå vist fra midt 30'erne til op i 60'erne. Og vi skrålede med ;0D

Maden var også lækker lækker!
Vi startede med en 3-retters menu bestående af
Forret:

Grillet tun og lun krabbekage med peberrodsfløde (det hvide midt i billedet), æblepesto (oven på tunen til venstre), hjemmebagt knækbrød og et grovmini flutes.

Hovedret:

Kalvetournedos med rødvinsglace, pomme Duchesse (bagerst), Rødbede tarte tatin (oppe til venstre) og jordskokke frikasse.

Desserten var:

Chokolade cookie med passionfrugt sorbet, Brownie og vanilieis med karamel.

Og så er det vist første gang jeg har drukket vin til 350 kr flasken.. Men det viste vi først da vi fik regningen...

Jeg undskylder billedkvaliteten, men jeg havde glemt min lille kamera og måtte bruge mobilen.

8 kommentarer:

  1. MUMS hvor ser det lækkert ud, og så koncert med Dodo and the Dodoes.. Det er da ren nostalgi.. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Inge. Tænk at du kan se det på de dårlige billeder ;0D
      Det var ren nostalgi. Og det er så fedt at føle sig ung igen ;0)

      Slet
  2. Det var ikke så dårlig en aften..;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det ikke og den må gerne gentages med andre gode bands (og gerne i 80'er stil) :0)

      Slet
  3. - Sømand af verden ... åh ja ;-)
    Det lyder som en skøn aften.

    Jeg har haft problemer med at kommentere her på din side, men prøver alligevel igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det. og jeg glemte næste helt at skrive at 'Pigen med det røde hår' blev sunge, så hårene rejste sig på armene :0)

      OK! hvad har problemet været? Jeg har ikke pillet ved noget, men det er jo Blogger og den kan vist drille med mellemrum.
      Håber det er ovre, så du kan komme igennem om nu.

      Slet
    2. jamen, mine kommentarer forsvandt bare ud i cyber-space åbenbart, men nu ser det ud til igen at være "hul igennem" :-)

      Slet
    3. Tak fordi du skriver det. Det kan jo være du ikke er den eneste.
      Håber hullet forbliver åbent ;0)

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺